6 кариерни съвета от тазгодишното раздаване на Оскарите

1901
6 кариерни съвета от тазгодишното раздаване на Оскарите

© pixabay.com

Гледахте ли гафа по време на раздаването на ежегодните награди „Оскар“?

Дълго време няма да спрат разговорите на тази тема. Именно поради това някои видяха в този случай удачен пример как трябва да се действа професионално.

Какво можем да научим от гафа, стига Фей Дънауей да не е край нас, за да дава награда? Много, особено по отношение на кариерното развитие.

Шарън Швайцер, експерт по бизнес етикет, автор и основател на Protocol & Etiquette Worldwide, казва, че има 6 неща, които трябва да извадите като поука:

Прозрачност: Щом е налице гаф, честно и ясно заявете какво се е объркало на точните хора. Избягвайте прикриването, не лъжете за реалността. Бъдете прозрачни.

Минимум емоции: Гафове като този могат да провокират емоции, като гняв, смущение, страх и объркване. Трябва да запазите спокойствие и да отделите секунди или минути, за да се съберете.

Когато ви личи, че сте в неудобно положение, губите възможността да разрешите в положителна посока възникналия проблем.

Поемете отговорността: И то без да се извинявате за случилото се. Ако искате да бъдете успешен лидер, не обвинявайте своите колеги или пък съветници. Това удря сериозно реномето ви на човек, на когото може да се има доверие.

Извинете се: След като поемете отговорността за гафа, извинете се за него на първо място. Бъдете убедени, че клиентът, служителят, супервайзорът или всеки други, който е засегнат от проблема, е разбрал за инцидента.

Защо не бива да се вслушваме в най-честия кариерен съвет Само страстта в работата може да те отведе до успеха. Следвай интересите си и те ще те направят богат

Важно е да осъзнаете гафа, а също така и те. Станала е грешка. Тя не е преднамерена и непоправима.

Контролирайте последствията: След като докладвате проблема, извините се, контролирате емоциите си, време е да ограничите последствията от случилото се.

Колкото по-дълго време чакате да се справите с тях, толкова по-лошо става.

Бързото разрешаване на проблема е демонстрация пред колегите и компанията, че може да ви се има доверие.

Научете си урока: Гафът е повод да извлечете важен опит. Осъзнавате какво го е провокирало и какво се изисква, за да не се случва повече. Дори е препоръчително да документирате процедурата, за да знаете правилния път.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg