7 грешки, които съсипват репутацията ви в офиса

4056
7 грешки, които съсипват репутацията ви в офиса

© pixabay.com

Хората, които ви наблюдават и следят работата ви, често са определящ фактор за получаването на повишение и възлагането на отговорности.

За съжаление съществуват много елементи, които могат да дефинират вашата репутация на работното място. Невинаги е лесно да се следят.

Предлагаме ви да обърнете внимание на най-разпространените грешки, които вредят на имиджа ви.

1/ На всички казвате „да“

Готовността да помогнете винаги може да ви се струва правилният път за изграждане на безупречна репутация. Като резултат обаче ще се получи следното – ще работите много повече, а отговорностите ви ще нараснат значително.

Ако изпълнявате всички задачи, ще настъпи момент, когато ще сте незаменими в отрицателния смисъл на думата.

2/ Винаги сте „на вълната“

Няма нищо лошо в това да бъдете фокусирани на работното място. Важно е да анализирате как да действате ден след ден.

Ако минавате покрай колега, вероятно го питате как е, как върви работата, с какво се занимава. Когато главата ви е отпусната надолу обаче, някой колега може да реши, че имате недружелюбно отношение към него.

Хората обръщат внимание на малките детайли. Имайте предвид това.

7 навика, които те правят беден Как така пак останах без пари в края на месеца?

3/ Вълнува ви силно какво мисли за вас шефът

Вашият началник не е единственият човек в офиса, който играе важна роля. Колегите също са важни.

4/ Нежелание да се адаптирате

Най-разпространената грешка, която руши репутацията на хората в офиса, е когато изпълняват работа, която не съответства на тяхната индивидуалност, но не се опитват да се адаптират.

5/ Твърде много говорите или обратното – твърде малко

Съществува тънка граница между това да говорите твърде много и недостатъчно. Имайте мяра.

6/ Надявате се шефът да оправи всичко в случай на конфликт

Наистина, ако имате сериозен проблем с колега, шефът може да разреши ситуацията. Ако обаче смятате, че незначителните дрязги трябва да бъдат решавани по същия начин, грешите.

Направете всичко възможно сами да оправите отношенията си с колегата.

7/ Не се отказвате от дразнещи навици

Нормално е да имаме такива и да не си даваме сметка за тях. В момента, в който обаче колегите ви направят забележка или чуете съвет, добре е да се съобразите, време е да положите усилия.

Дразнещите навици може сериозно да накърнят репутацията ви в офиса.

 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...