7 навика, които спъват кариерата ни

1130
7 навика, които спъват кариерата ни

© pixabay.com

Искате ли да изведете кариерата си на следващото ниво? А усещате ли се заступорени?

Тези седем вредни навика е възможно да бъдат причината да не постигате напредък. Не се тревожете. Никога не е късно да ги коригирате.

1. Преработвате се или не посвещавате време на грижи за себе си

Какво правите извън офиса е също толкова важно, колкото и това, което правите, докато сте в него. За да покажете най-доброто от себе си, необходимо е да полагате грижи. Вие сте топ приоритет.

Да седнете на дивана и да започнете да разглеждате Instagram не е решението. Режимът на грижа за себе си е наистина важен. Започнете със сутрешна медитация или упражнения за разтягане, смейте се, направете разходка, насладете се на вана с балончета. Те наистина оказват магическо въздействие върху работата ви!

2. Имате работа, която харесвате, но не обичате

Възможно е през първите си години да сте скачали от работа на работа, търсейки това, което наистина ви удовлетворява. Трупате опит, показвате, че сте хора, които имат умения, имате възможност да пробвате различни неща.

Щом кариерата ви обаче потръгне в определена посока, това подскачане може да се окаже проблем. Само защото можете да осъществявате дадена работа, не означава, че трябва да го правите. Не правете компромиси!

3. Не вярвате истински в себе си

Неприятно е да признаете това. Може единственото нещо, което ви дърпа назад, да е липсата на увереност в себе си. Възможно е да се съмнявате в способностите си и да не вярвате, че заслужавате да направите стъпка нагоре по професионалната стълбица. Вие подхранвате ума си с мисли, които ви спъват.

4. Не казвате това, което желаете

Практиката сочи, че рядко изразяваме на глас в офиса и в личния живот това, което истински желаем. Смятаме, че ако го кажем, ще се сторим на другите твърде взискателни и претенциозни. Това е вреден навик. Той ни задържа встрани от успеха, който тайно жадуваме.

5. Сами се определяте за „малки“

Според статия във Forbes, мъжете са достатъчно уверени, че да кандидатстват за работа, въпреки че отговарят на едва 60% от изискванията за нея. Жените, от друга страна, не биха кандидатствали, ако не отговарят на 100% от описаните изисквания в обявата. Тази статистика говори достатъчно. Спрете да се възпирате сами!

Кариерен съвет в 10 думи от милиардера Ричард БрансънБрансън дължи своята увереност и смелост на начина, по който е отглеждан от своята майка Ив


6. Твърде много се оплаквате

Почти невъзможно е винаги да сте доволни от всичко, което работата ви изисква да правите. Когато започнете да се оплаквате, стартира процес, който ви дърпа назад и назад. Тази енергия е токсична.

7. Не управлявате мъдро времето си

Има толкова много малки аспекти на работата, които изискват да бъдат осъществявани всеки ден, че често се оказва, че не би трябвало да са ваша отговорност. Например трябва да отговаряте на имейли, да присъствате на събрания и т.н.

В един момент успявате да стигнете до бюрото и да се заемете с наистина важните неща. Но... вече сте твърде изморени и психически, и физически. Научете се правилно да управлявате времето си.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Създайте идеалния климат у дома

Каквато и да е температурата навън и каквито и да са вашите...