8 правила, които да спазвате, когато работите с приятелите си

1458
8 правила, които да спазвате, когато работите с приятелите си

© pixabay.com

Работите с най-добрия си приятел, с партньора/партньорката в живота или пък с член на семейството?

На пръв поглед звучи като осъществена мечта, но има подводни камъни.

Ако не искате да проваляте отношенията си в личен план и да постигнете максимума в бизнеса, тези 8 правила са за вас.

1. Не забравяйте, че сте приятели
Трябва да „разширите“ отношенията си извън офиса и да сте просто само вие двамата, казва Сара Лий, съосновател на козметичната компания Glow Recipe.

2. Правете разлика между лични и бизнес отношения
Когато не сте на работа, вие сте приятели. В офиса става дума за бизнес.

Това е едно от правилата, които ще поддържат отношенията ви здравословни, казват Алана Хадид и Емили Пърлстейн, приятелки и съоснователи на La Detresse.

3. Адаптирайте мисленето „противоположностите се привличат“
Да работиш с някого, който мисли различно от теб, може да бъде доста полезно, казват Хадид и Пърлстейн. Печелившо е, когато дефицитът на умения у единия бизнес партньор се компенсират от таланта и опита на другия.

4. Приемете, че ще има конфликти
Когато започвате бизнес с някого, не може да няма конфликтни моменти. Само ще загубите, ако тръгнете с нагласата, че всичко ще върви по мед и масло.

5. Придържайте се към законодателството
Когато стартирате бизнес и той се окаже печеливш на мига, лесно можете да се подхлъзнете и да забравите да оформите документално нещата. Независимо от личните си пристрастия, придържайте се към договори, писмени документи и т.н.

Три неща, които можете да направите, за да дефинирате успехаОткриването на собствената дефиниция за успех е важно в името на пълноценния живот

6. Изберете някой, с когото можте да прекарвате много време
Без значение дали е приятел или роднина, можете ли да „преглътнете“ големи дози от него? Помислете по този въпрос, преди да стартирате своето бизнес начинание.

7. Общуването е ключово
Бизнесът е партньорство в дългосрочен план. Това означава, че трябва да се научите да се развивате заедно, да общувате и да намирате нови сили да продължавате напред, въпреки временните противоречия и конфликти.

8. Доверието е тайната на успеха
В крайна сметка, вие сте партньори. Ако нямате доверие един на друг, бизнесът е обречен. Доверието е основополагащо в личен, финансов, етичен и т.н. план.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg