Барбара Коркоран знае как да се възползва по най-добрия начин от нещата.

През 70-те години на миналия век тя се включва в имотния бизнес с 1 000 долара, взети назаем от тогавашния й приятел. През 2001 г. тя продаде своя борсов посредник The Corcoran Group за 66 млн. долара.

В интервю за Business Insider Коркоран заяви, че през цялата си кариера се е възползвала от всяка една възможност, за да изпъкне.

За да успее в индустрия, в която доминират мъжете, тя казва: "Носех крещящи костюми в ярки цветове и къси поли. Имах страхотни крака. Това бе най-добрият ми актив. Излагах ги на показ, в това няма никакво съмнение."

Коркоран казва също така, че ако се използва картата на "тъпата блондинка" или картата на "тъпата каквото и да било", тя може да бъде доста полезна. "Хората те подценяват," казва тя.

На въпрос дали това са стратегии, които жените биха могли да използват дори в света на Харви Уайнстийн, Коркоран отговаря "разбира се", защото "всяка реклама е добра реклама."

Ето какво още казва тя:

"Трябва да използваш всяка една възможност да изпъкнеш от тълпата. Ако притежаваш компания, ти си лидерът на компанията, нейният билборд. Същото важи и за твоите мениджъри. Така че със сигурност бих правила същото и днес.

Най-голямото предимство, което имах и все още имам, защото се движа основно в свят, доминиран от мъжете, е това, че съм жена, защото изпъквам от тълпата. Никога не съм гледала на това като на пречка. Възприемала съм го като предимство. Смятам, че човек трябва да прави каквото може, да за получи положително внимание, защото вниманието носи бизнес."

На въпрос дали една жена може да се успява само с ум вместо с красота, Коркоран на практика отговаря „не“.

"Помислете какво имат потребителите. Те има уши, уста, нос и очи," отговаря Коркоран.

"Така че вие питате: Дали може да се прогресира като пренебрегнем очите на потребителя?' Не. 'Очите на шефа или на колегата ?' Не!"

За да се рекламирате добре и да се издигате в йерархията, трябва да използвате всичко, което е на ваше разположение, казва тя.

"Вие сте във визуален свят," твърди Коркоран. Не трябва просто да изглеждате добре. Трябва и да ухаете добре.