Преди да рекламира своите продукти по телевизията, при това по време на Супербоул, 33-годишният основател на Dr. Squatch Джак Холдъп вече е извел своите ръчно направени и натурални сапуни и шампоани до бизнес за 100 млн. долара.

Холдъп завършва бакалавърска степен по финанси и магистърска степен по информационни системи от Университета в Индиана, след което през 2013 г. стартира своята копания, предлагаща сапуни за мъже от естествени продукти.

В свое интервю от 2018 г. той казва, че страдал от псориазис и поради тази причина пазарувал от фермерските пазари сапун, който не дразни кожата му.

Така се ражда и идеята му – да продава сапуни на мъжете, които не ходят по фермерските пазари и които е искат да миришат на лавандула.

“Има доста големи възможност на пазара за сапуни и други тоалетни принадлежности за мъже", казва Холдъп. Той измисля и името - Dr. Squatch, след което успява да набере 100 000 долара финансиране от Kickstarter, с които започва бизнеса си със сапуни, шампоани и душ гелове.

Dr. Squatch започва работа с дигиталната агенция Raindrop Marketing през 2017 г. В серия от видеа, в които участва комедиантът Джеймс Шрадър, компанията отчита 100 000 споделяния в социалните мрежи и повече от 120 млн. гледания на няколко от своите най-гледани продукции, сочи анализ от Raindrop.

Как трима приятели създадоха мултимилиарден бизнес от улични магазинчетаИндонезия е известна с милионите си традиционни семейни улични магазинчета, известни като “уарунги.” Зад много от тях обаче стои един мултимилиарден бизнес

Това веднага се отразява и на продажбите на компанията, които скачат с 30 пъти до 100 млн. долара.

Бизнесът е толкова успешен, че компанията набира едва 1.3 млн. финансиране при оценка от 4.3 млн. долара през 2019 г. Е, днес този бизнес струва доста повече, въпросът е колко точно, пише Forbes.