Предприемаческият дух на Шаран Пасрича се проявява, когато той е едва на шест години.

В първата си година в началното училище той започва да продава на съучениците си сандвичите, които майка му му приготвя.

"Печелех добре, затова реших да помоля майка ми да ми приготвя повече сандвичи за обяд," спомня си 38-годишният Пасрича, който израства в Мумбай, Индия.

"Беше страхотно, докато не се полакомих и не удвоих цената на сандвичите."

Родител заговорил майка му на училищно събитие и се оплакал от завишената цена на сандвичите. Тогава дръзкият младеж бил разкрит.

"Схемата ми се разпадна," разказва той през смях пред BBC.

Професионално започва да се занимава с предприемачество, когато е 22 г. и съосновава базираната във Великобритания Rush Media - студентска медийна и маркетингова агенция, която управлява в продължение на три години, след като напуска университета си в Лондон.

Предприемаческият му дух привлича вниманието на негов чичо в Делхи, който примамва Шаран обратно в родината му, за да поеме управлението на неговия бизнес с производство на кожени облекла.

"Беше много трудно," признава Шаран. "Бях на 25 г. и ръководех производствена компания с 300 служители. Беше образователно обаче. Научих за продажбите, финансирането, веригата за доставки, маржини и уменията на хората."

Въпреки липсата на опит, той казва, че успява да съживи бизнеса и продажбите и печалбите скачат.

Три години по-късно Шаран напуска работа, за да учи MBA в Лондон, като едновременно с това е на стаж в компанията за дялово инвестиране Better Capital.

Точно в Better, където работел по инвестиции в хотели и места за настаняване на студенти, той открива своето призвание.

"Хотелите са интересна пресечна точка на квартала, дизайна, общността, оперативната дейнст и храните и напитките. Мислех си 'представи си, ако можеш да направиш кариера около тези невероятни неща, към които изпитваш влечение'."

В рамките на година след като се дипломира през 2011 г., той основава Ennismore Holdings, подкрепена от дялови инвеститори, като след това групата купува Hoxton Hotel в Източен Лондон за 65 млн. паунда през 2012 г.

В този хотел стаите се почистват самиХотел Ottilia е един от първите, използващи технология за самодезинфекция

Първият му ход е да обнови хотела и той прекарва една година, в която на практика живее там.

Шаран ползва и външна помощ, като наема Soho House да управлява ресторанта, като също така обновява стаите и създава зала за събития, наречена „Апартаментът“.

Продажбите и печалбите нарастват, а той бързо осъзнава, че хотелът няма да е просто еднократен проект.

"Имаше възможност марката да се разрасне. Помислихме как да го направим отново в Лондон? Прекарахме много време в различни квартали."

Групата отваря втори хотел в Холбърн през 2014 г., а след това се разширява в Амстердам, Париж и САЩ с хотели в Ню Йорк, Портланд и Чикаго. Компанията подготвя откриването на още два хотела в Лос Анджелис и Лондон.

Бутиковите хотели на Ennismore се намират на популярни локации и имат модерен интериор.

През 2015 г. Шаран решава да предприеме изненадващ ход и купува традиционния Gleneagles Hotel в Пъртшир, Шотландия.

Шаран, чиято съпруга има шотландско гражданство, често отсяда в хотела и когато той е обявен за продажба, се възползва от възможността.

"Нашето виждане беше, че тук има една страхотна марка със страхотна история, но тя беше загубила това, което е била. Затова прегледахме архивите за това как можем да го върнем към 20-те и 30-те години на миналия век, когато е бил част от социалната сцена и хората пътували до него с влака от Лондон."

Той твърди, че Ennismore обновява хотела, запазвайки шотландската му идентичност, като едновременно с това създава по-съвременно усещане.

По последните данни Ennismore Holdings отчита 20.7 млн. паунда приходи за 2017 г., в сравнение с 14.6 млн. паунда през предходната година. Печалбата на компанията преди данъци намалява от 7.7 млн. паунда до 6.8 млн. паунда, тъй като компанията реинвестира в хотелите си.

"Изготвянето на концепция за градски хотел, която работи добре не само в Лондон, но и на други места, е трудно," казва Мелинда Стивънс, редактор на изданието Condé Nast Traveller, което по-рано през годината обяви Шаран за един от "44-те хора, които променят начина, по който пътуваме".

Тя твърди, че предизвикателството пред Ennismore сега е да продължи да расте на все по-конкурентния пазар.

"Концепцията за 'бутиковия хотел' се превърна в нещо като клише – тя не е нищо ново. В градове като Лондон има много конкуренция и е трудно да изпъкнеш.

Силата на Шаран произлиза от факта, че неговият опит не идва от традиционния хотелиерски бизнес, така че той няма ограничения по отношение на това какво може и какво не може да се прави."

Шаран признава, че понякога работата отнема цялото му време, но е започнал да делегира, така че да прекарва повече време със съпругата Еиша (бизнесдама и дъщеря на индийския милиардер Сунил Митал) и на техните две деца. Семейството живее в Лондон.

"Това бе един интересен преход и аз все още се уча всеки ден. Работя обаче с наистина умни хора, на които мога да разчитам и така успявам да се откъсна от работата."