Натрупването на състояние все трябва да започне отнякъде.

За собственика на баскетболния отбор Далас Маверикс Марк Кюбан това е продажбата на торбички за боклук. За главния изпълнителен директор на Berkshire Hathaway Уорън Бъфет това са продажбите на дъвки от врата на врата.

За участника в легендарното предаване Shark Tank Деймънд Джон това били моливи, които продавал на момичета, които харесвал в училище.

Вижте как едни от най-успелите и популярни предприемачи са започнали своята кариера:

Деймънд Джон ухажвал момичетата в училище, като преработвал моливите им.

"Никога не съм искал нищо друго, освен да бъда предприемач," споделя Джон пред Business Insider. Преди да натрупа състояние от марката дрехи FUBU през 90-те години, Джон научава силата на продажбите още в първи клас.

Той изстъргвал боята от моливите и изписвал имената на клиентите си срещу съответната сума, а пазарът бил ограничен само до най-красивите момичета в класа му.

Продажбите вървели добре докато директорът не спрял дейността му, след като открил, че Джон крадял моливите от момчетата, които не харесвал.

Основателят на Ikea Ингвар Кампрад обикалял в малкия си град в Швеция и продавал кибрити.

Човекът, който създава търси по-добри начини да продава още от 30-те години на миналия век.

Като 5-годишен сега 88-годишният Кампрад оказва първите признаци на предприемачески дух. Хлапето обикаляло по къщите на своите съседи продавайки кибрити.

Кампрад купувал кибритите на едро в Стокхолм след това ги продавал на бройка с надценка, но въпреки това на разумна цена.

Този бизнес се разраснал и до други продукти за дома, което впоследствие прераснало до мебели. На 17 годишна възраст Кампард основава Ikea.

Вижте още: Любимите въпроси за интервю за работа на 14 известни предприемачи

Марк Кюбан изучава основите на бизнеса още като 12-годишен когато продавал торбички за боклук.

Милиардерът собственик на отбора от НБА Далас Маверикс и звезда в телевизионното предаване "Shark Tank" започва кариерата си като предприемач по необходимост.

Когато е на 12 г. той помолил баща си за чифт скъпи маратонки. Баща му играел покер и пиел със свои приятели, което се проработило в полза на Кюбан.

"Един от неговите познати тогава каза 'Имам нещо за теб. ТРябва да продам тези торбички за боклук. Защо не ги продадеш вместо мен?'" споделя Кюбан пред Bloomberg.

Торбичките се продавало в кутии по 100 за 6 долара. Кюбан обикалял от врата на врата в квартала си и убеждавал клиентите, че тъй като така или иначе ще купуват торбички, е по-добре да ги купуват от него на по-ниска цена.

Шестгодишният Уорън Бъфет продавал пакетчета с дъвки на своите съседи.

Младият Оракул от Омаха купувал пакетчета с дъвки от магазина на дядо си, след което вечер обикалял от врата на врата в квартала си продавайки на своите съседи.

"Спомням си, че една жена ми каза, че иска една дъвка.", пише Бъфет в биографията си.

Той обаче й отговорил "Не продаваме поединично, а само цели пакетчета".

"Продавах ги само в пакетчета по пет дъвки". Струваха по пет цента, а тя искаше да напазарува само за 1 цент от мен."

Когато бил на 11-години Ричард Брансън отглеждал папагали и ги продавал за домашни любимци.

Като председател на Virgin Group Брансън никога не е вършил нещата по традиционния начин. Това важи и за времето, когато е бил дете.

На 11-годишна възраст Брансън съзира бизнес възможност в популярността на малките папагали като домашни любимци за децата. Той и неговият приятел Ник Пауъл използват една от ваканциите в училище, за да започнат да оглеждат папагали в задния двор на Брансън. До края на ваканцията, птиците се размножавали по-бързо, отколкото момчетата успявали да ги продават.

"Върнахме се на училище и оставих родителите ми да се грижат за птиците. Живеехме в провинцията и мисля, че плъховете бяха докопали някои от тях. Що се отнася до останалите, майка ми бе отворила клетките и ги бе пуснала на свобода!" пише той в LinkedIn.

Когато е на 16 г., Джулиет Бриндак създава уебсайт за млади момичета, който впоследствие се оценява на 30 млн. долара.

Като 10-годишна Бриндак създава измислени герой, които използвала, за да забавлява себе си и свои приятелки.

На 16 г. с помощта на майка си, която е графичен дизайнер, тя създава уебсайт, който съживява тези герои. Резултатът е Miss O & Friends, уебсайт насочен изключително към млади момичета.

След три години Procter and Gamble invested инвестира в компанията и я оценява на 15 млн. долара.

Днес Бриндак е главен изпълнителен директор на компанията, която също така произвежда книги, игри и други стоки. Миналата година компанията се оценяваше на 30 млн. долара, според BBC.

Вижте още: Как един мъж учи 7-годишния си син да бъде предприемач

Чък Шуаб продавал орехи и живи пилета.

Шуаб, милиардерът основател на Charles Schwab Corporation, израстват в сравнително заможно семейство от средната класа, но искал да печели сам парите си още от ранна възраст.

Той започва със ъбирането на орехи, които продавал по 5 долара за чанта. Той също така отглеждал пилета в задния си двор и продавал яйцата.

Когато бил на 14 г. той решил, че ако стане кади на голф играчи това би му носило повече пари и продава пилетата си. "Бях начуил, че има време да държиш нещо и време да го продадеш," казва той.

Джон Пол ДеДжория трябвало да продава от врата на врата като младеж в Лос Анджелис.

Джон Пол ДеДжория сега е известен като основателят на империята за продукти за коса Paul Mitchell Systems и на луксозната марка текила Patron.

Доста преди това ДеДжория е син на емигранти в трудния за живеене квартал Еко Парк в Лос Анджелис.

"Първата ми работа бе на 9 г. Продавах коледни картички от врата на врата. На 10 г. аз и брат ми разнасяхме вестници," споделя той пред Entrepreneur." Доставяхме вестник на име L.A. Examiner. Ставаш в 4 часа сутринта, сгъваш вестниците, доставяш ги и се приготвяш за училище. Родителите ми емигрират в САЩ от Европа. Майка ми е гъркиня, а баща ми италианец. Когато съм бил на две години нашето семейство вече бе само брат ми майка ми и аз. Така че трябваше да се включа."

Т. Буун Пикънс доставял вестници.

Милиардерът израства в Холдънвил, Оклахома. На 10 г. той получава първата си работа – да коси тревата пред къщата на баба си.

Това обаче не му харесало и на 12 г. започнал да разнася вестници.

Тогава започнал да изкупува и съседни на неговия маршрут. Създаването на империята му вече било започнало

"Вестникарският маршрут бе запознанството ми с придобиванията," споделя той, "талант, който впоследствие усъвършенствах в живота."