„Да пишеш книга за ИКЕА е като да сглобяваш мебелите, които се продават разглобени и опаковани в плоски пакети. Има толкова много различни части, от които да се изработи едно цяло.

Има толкова много откъслечни информации, градски легенди, увлекателни приказки и персонажи, с които да разговаряш - трудното е да ги сглобиш и да се увериш, че нищо съществено не липсва.“

В тази книга Елън Люис описва идеите, историята и принципите, които стоят зад ИКЕА. Марка, която е променила начина, по който живеем.

ИКЕА демократизира целия бизнес на обзавеждането на дома, като прави мебели и стоки достъпни за всички.

От друга страна ИКЕА е направила продуктите си модна стока, която се изхвърля, след като ù мине времето – символ на начина, по който съвременното потребителско общество е корумпирало чувството ни за ценност. Никой не купува мебели от ИКЕА, за да ги остави на идните поколения.

Поредицата „Световни бизнес империи“ на ИК Сиела включва историите на едни от най-известните и успешни световни компании.

Фирмите са подбрани така, че да има представители на различните видове бизнес – телекомуникации, мебели, кафета, както и две компании, които са сред най-успешните търговци в света. Книжките са малки, но пълни с ценни практически съвети и примери от реалния пазар.

Автор: Елън Люис

Издателство: Сиела

Цена: 12.00 лв.
Вижте още:
Да правим бизнес като Nokia
Да правим бизнес като Аmazon
Очаквайте още в поредицата:
Да правим бизнес като Сони от Шу Шин Лу
Да правим бизнес като Бил Гейтс от Дес Диърлъв
Да правим бизнес като Ейвън от Лаура Клепацки