"Дълбоките води" или как да се гмурнеш, за да изплуваш отново

910

Сет Годин – авторът на основополагащата книга "Маркетингът на позволението" е пред българските читатели с най-новата си книга – в уникално двуезично издание!

Старата мъдрост не действа – победителите се отказват, а онези, които се отказват, стават победители!

Според един от водещите бизнес гуру днес Сет Годин разликата между най-добрите и всички останали е способността да прекратят бързо безперспективните начинания и да концентрират енергията си върху действително важните.

Тази книга е за вас - независимо дали сте графичен дизайнер, мениджър по продажбите, финансист или изпълнителен директор, тя ще ви помогне да разберете дали сте попаднали в дълбоки води, на препятствие, заслужаващо си всяко ваше усилие, минута и умение.

Ако е така, тук ще получите нужното вдъхновение, за да продължите напред. В противен случай пък ще ви дадем смелост да се откажете и да бъдете номер едно другаде. Сет Годин не твърди, че разполага с всички отговори. Той ще ви научи да задавате правилните въпроси.

Да бъдеш най-добрият в света е сериозно пренебрегвано предимство.

Необичайно големите ползи се натрупват при малцината, които съумяват да направят само няколко крачки повече от останалите. Необичайно големите ползи се натрупват и при още по-ограничения брой индивиди, които имат смелостта да се откажат и да преориентират усилията си към нещо ново.

И в двата случая става дума за това да бъдете най-добрите в света. Да преодолеете трудностите и да излезете от другата страна. Откажете се от погрешните неща. Запазете правилните неща. Имайте смелост да направите едното от двете.

В ръцете си държите много кратка книга по много важна тема: отказването. Колкото и да не ви се вярва, често отказването е велика стратегия, умел начин да управлявате живота и кариерата си. Понякога обаче отказването е възможно най-лошият ход. Оказва се, че разликата между двете е сравнително леснодоловима.

Като се има предвид ограниченото време за експерименти, с което разполагаме, ние умишлено ограничаваме избора си до онези, които са на върха. Със сигурност не сте единствените, които търсят най-доброто. С всички е така. Резултатът е, че печалбата от това да бъдеш най-добрият е огромна. Не става дума да получиш малко повече, след като си дал малко повече. Става дума за крива и то доста стръмна.

Автор: Сет Годин

Издателство: Локус Пъблишинг

Стр. 152
Цена: 15 лв
Твърда корица
Двуезично издание - български и английски език
 

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg