Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решения

3727
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решения

Маркетингът вече не е ефективен. Новите продукти се провалят главоломно. Повечето рекламни кампании не оставят следа в съзнанието на клиентите. Положителните резултати от директния маркетинг са едва един процент. Вместо мощни търговски марки на пазара властва изобилие от взаимозаменяеми продукти.

Напълно естествено е мениджърите да настояват за по-висока степен на отговорност от маркетинговите си отдели! Всяка голяма маркетингова кампания се нуждае от финансова аргументация. И ако тя не гарантира увеличение на печалбата, бюджетите за маркетинг и реклама си остават първото перо, което компаниите жертват с цел намаляване на разходите си.

Защо не работи маркетингът? В тази книга Филип Котлър разпознава десетте фатални пропуска на съвременния маркетинг:

- Компанията не е достатъчно фокусирана върху пазара и клиентите

- Компанията не достига до целевите си клиенти

- Компанията не следи достатъчно добре конкуренцията

- Не се управляват правилно отношенията с основните заинтересовани групи

- Компанията не е достатъчно гъвкава при намиране на нови възможности

- Неползотворно маркетингово планиране

- Неправилна фирмена политика за предлагане на продуктите и услугите

- Слаби умения по изграждане на марката и комуникацията

- Компанията не е добре организирана, за да осъществи ефективен маркетинг

- Компанията не се възползва в максимална степен от технологиите

"Тази книга ще стане известна като "Единайсетте смъртни гряха". Единайсетият грях ще сполети всеки мениджър, който не я прочете и пропусне да приложи прозренията на Котлъровите десет смъртни гряха на маркетинга"

Роджър Блакуел, професор по маркетинг на The Fisher College

"В сегашната безумна надпревара за клиенти и пазари маркетинг специалистите се увличат в нетрадиционни стратегии и неусетно стават жертва на най-обикновените, но фундаментални капани в бизнеса. С присъщия си енергичен и директен подход, Филип Котлър предлага тази книга като най-добрата застраховка за бизнеса ви - това е пътеводител за това, което не трябва да правите."

Дон Пепърс и Марта Роджърс

Филип Котлър е почетен професор по международен маркетинг в Kellogg School of Management на Northern University. Автор е на трийсет книги, сред които и най-революционната "Хоризонтален маркетинг".

Автор: Филип Котлър

Издателство: Локус Пъблишинг

Цена: 14.00 лв.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg