Военната терминология отдавна е навлязла в бизнеса, но теорията на военното изкуство в пазарните битки се усвоява от Запада едва сега.

За сметка на това, на Изток знанията за победоносните сражения, както на бойното поле, така и в други аспекти от живота, се предават вече повече от две хилядолетия.

Те са обобщени в 36 стратегеми – кратки афористични мъдрости, които позволяват да се придобие превъзходство над противника във всяка сфера, включително и в бизнеса.

Използвайки древната източна военна тактика, събрана в тези класически китайски военни хитрости, Кайхан Крипендорф разкрива начините, по които съвременните компании изграждат необичайни корпоративни стратегии, за да повишават своята конкурентоспособност и да си осигуряват предимство пред съперниците.

Примерите, посочени в книгата, ще ви разкрият малко известни подробности за войната между Coca-Cola и Pepsi, между Microsoft и останалите софтуерни компании и ще ви осигурят задълбочен анализ на успехите на много известни имена в съвременния бизнес.

„Изкуството на предимството” съчетава мъдрост, издържала проверката на времето, заедно със съветите на един от най-добрите корпоративни консултанти.

Книгата е разделена на четири равнопоставени тематични части: “Полярност”– която изследва алтернативите на конфронтацията, “Следвай течението” – която съветва как да следваме естествените промени в света около нас, за да израстваме, “Непрекъсната промяна” – съветваща как да работим с променящите се ситуации и “Индиректно действие” – предлагаща алтернативи на прекия конфликт.

Оригиналният стил на изложението и многобройните практически примери правят “Изкуството на предимството” великолепен източник на знания за маркетолозите и ръководителите на всички нива, както и за студенти и преподаватели.

Автор: Кайхан Криптендорф

Издателство: ИнфоДАР

Стр.: 320
Цена: 10.00 лв.