Тази книга ще ни помогне на намерим отговор на въпроси като: какви уроци бихме могли да научим от „Старбъкс“, които са приложими към другите бизнес сфери и индустрии, какви са ключовите принципи на успеха, които биха могли да помогнат на всеки мениджър да отведе компанията си на следващото ниво?

„Старбъкс“ е един от изключителните примери за американски успех, фирмата доминира на пазара до такава степен, че няма дори сериозен конкурент.

Днес „Старбъкс“ има заведения в над 37 страни и отчита по 35 милиона посещения на клиенти всяка седмица.

Компанията присъства постоянно в листата на списание „Форбс“ за „най-обичаните фирми“. Сп. „Бизнес Уийк“ смята „Старбъкс“ за една от най-добрите световни марки.

Поредицата „Световни бизнес империи“ на ИК „Сиела“ включва историите на едни от най-известните и успешни световни компании.

Фирмите са подбрани така, че да има представители на различните видове бизнес – телекомуникации, мебели, кафета, както и две компании, които са сред най-успешните търговци в света. Книжките са малки, но пълни с ценни практически съвети и примери от реалния пазар.

Автор: Джоузеф Мичели

Издателство: Сиела

Цена 10.00 лв.

Вижте още:

Да правим бизнес като Nokia

Да правим бизнес като Аmazon

Да правим бизнес като IKEA

Ефектът Уол-Март

Очаквайте още в поредицата:

Да правим бизнес като Сони от Шу Шин Лу
Да правим бизнес като Бил Гейтс от Дес Диърлъв
Да правим бизнес като Ейвън от Лаура Клепацки