Трябва да сте гений, за да се занимавате с маркетинг в днешно време. Пазарите са изключително сложни, клиентите – все по-взискателни, а конкуренцията – силна.

Гениалният маркетинг инжектира творческо мислене и проницателност по отношение на клиента, които извеждат бизнеса до неподозирани висоти. Всичко това трябва да е съчетано с аналитична и търговска точност, която движи стратегията, иновациите и ръста на печалбите.

От прозорливостта на Аpple до интуицията на Zara, от страстта на Nike до непочтителността на Jones Soda, от предприемчивостта на Jet Blue и тръпката на Agent Provocateur, днешните търговски марки и специалисти по маркетинг мислят и действат различно.

Гениалните майстори на маркетинга, също както Айнщайн и Пикасо, прилагат умни решения с много въображение. Те си служат с лявото и дясното полукълбо на своя мозък, за да използват най-добрите възможности, да се откроят над тълпата и да ръководят бизнеса.

Книгата на гуруто по маркетинг Питър Фиск – проницателна, провокираща и вдъхновяваща – обединява предизвикателствата и възможностите пред маркетинга днес и показва как да инжектираме маркетингова гениалност в бизнеса за постигане на изключителни резултати.

Вие също можете да бъдете гений на маркетинга. Готови ли сте?

„Невероятна книга, от която ще научите много. Масовият пазар е мъртъв. Потребителят е най-важен. Въображението, интуицията и вдъхновението са господари. Нужни са гении.” - Кевин Робъртс – главен изпълнителен директор на “Saatchi & Saatchi” и автор на бестселъра “Марките на любовта”.

Автор: Питър Фиск

Издателство: СофтПрес

Страници: 488
Цена: 29.99 лв.
online поръчка от сайта на издателството: 26.99 лв.