В „Цел” световнопризнатият специалист Никос Муркоянис преобръща изцяло идеята за лидерството в съзнанието на хората и показва, че в бизнеса не винаги трябва да избираш между ценностите и успеха.

Той твърди, че една успешна компания трябва да осъзнае нуждата от цел – набор от ценности, които я определят и вдъхновяват и мотивират служителите.

Именно идеите, а не организацията и структурата, са това, което различава добрата от великата компания.

Като използва трудовете на великите философи и привлича примери от многобройни индустрии, Муркоянис определя четири основни вида цел – откривателство, съвършенство, алтруизъм и героизъм – и показва как да впрегнем силата им, за да обединим и подсилим компанията си.

В епоха на корпоративни скандали и упадащ морал принципите, разкрити в тази книга са незаменими за всеки, който се стреми към значим успех.