Образованието – колко важно е то в днешно време?

Промени ли кризата търсенето на определени професии - кои професии станаха по-търсени и защо? Как и по какъв начин кризата натисна педала на дигиталната трансформация на образованието? - Какви са професиите на бъдещето и как да се подготвим за тях?

Това са само част от темите, които ще разискваме в панел Образование, който е част от 11-ото издание на Шумът на парите. Общо четири ще са панелистите в него, като сред тях личат имената на:

  • Олга Ялъмова, Директор ЧСУ "Евлоги и Христо Георгиеви"
  • Д-р Ирина Йончева, Chartered MCIPD, Ръководител отдел „Човешки ресурси“ в Adecco България
  • Ангел Георгиев, Основател и бизнес СОВА, Знам.бе
  • Йото Райчев, Основател и управител, IT Crowd Ltd.
  • Модератор на дискусията ще е Мария Гергова-Бенгтссон, Основател, собственик и управляващ директор на United Partners

    По време на дискусията ще научим още:

  • Кои се адаптираха бързо и кои бяха основните предизвикателства?
  • Учителите или учениците приеха по-лесно новия начин на дистанционно образование?
  • Как компаниите трансформираха обученията на екипите си в среда на изолация?
  • Бързата и непрекъсната дигитална трансформация ще изисква бързо и непрекъснато учене. Готови ли сме за това?Как да променим нагласите на хората от завършване на образование към учене цял живот?
  • Как технологиите ще продължат да променят образователната система?
  • Кои са основните предизвикателства към учителите и преподавателите?
  • Технологично подготвена ли е образователната система за дигиталната трансформация? Какво й липсва?
  • Панел „Образование“ ще се проведе на 11-и юни от 10.30 до 11.30 часа, като ще се предава на живо на Profit.bg, във Facebook и YouTube.

    Шумът на парите 2020 се осъществява с подкрепата на Обединена Българска банка, Алкомет, eMAG, Opel, Димитър Маджаров, Сирма Солюшънс, Пощенска банка, Капман и MTF SOFIA, Уникредит Булбанк, Mastercard, Българска банка за развитие, Amundi, А1 България, SuperCredit, TBI Банк, Индустриален Холдинг България, Paraflow и HP.

    Организационен партньор на събитието е агенцията за PR и маркетингови услуги Well Done.

    Повече информация можете да откриете тук, както и във Facebook.