Ако в момента четете тази статия в работно време, вместо да говорите с клиенти - ето ви първото нещо, което да подобрите в работата си.

Шегата настрана, в днешните кризисни времена, експертът по продуктивност Дейвид Алън дава пред сп. Форбс няколко съвета за това как да свършим повече работа в офиса:

Мултитаскингът - повече вреда, отколкото помощ

При някои хора мултитаскингът може да е продуктивен, но това не важи за всички. Ако сте от вторите - зарежете тази практика.

Не проверявайте и-мейла си повече от 3 пъти на ден

Всички щяхме да сме много по-продуктивни, ако не си проверявахме мейла през 5 мин., казва Алън.

Мейлът трябва да се проверява два пъти на ден - един път преди обед и един път следобед, евентуално още веднъж преди да си тръгнем. Иначе губим време и се разсейваме, като спираме работа, за да отговорим на някой, който изобщо не ни е спешен.

Изключете си известяването за нови писма!

Почивайте си

Не е необходимо да застанете в поза лотус и да медитирате, но задължително направете поне една релаксация на ден, в която да прочистите съзнанието си. Разходете се - това е идеална почивка, а и се препоръчва против заседяването.

Намалете срещите

Не всички срещи са наложителни - да, общуването лице в лице е важно, но много от срещите ви могат да бъдат отменени без това да предизвика сериозен проблем, напротив - даже ще е по-добре без тях.

Научете се да казвате „Не"

Работата ви ще върви много по-добре, ако казвате тази кратка дума без проблем.

Правете си списък

Но той не трябва да е хаотичен. Нека бъдат ясно разделени нещата, които трябва да се свършат бързо и тези, които могат да почакат. Направете и две колонки за нещата, които може да свършите сами и тези, които може да разпределените при други хора - и не забравяйте да ги разпределите!

Оставете социалните мрежи

Забравете за Facebook и Twitter по време на работа, освен ако тя не го изисква.

А ако мислите, че социалните мрежи са важни за работата ви - помислете отново, според мнозина тяхното значение за бизнеса се преувеличава.

Установете система

Системите са нещо много популярно в Щатите. Понякога на американците им се присмиват за това, че вършат всичко по шаблон и имат процедури за всяко нещо, но факт е, че така се работи по-лесно и има по-малка вероятност от допускане на грешки.

Изчистете бюрото си

Отделете последните минути на деня си за почистване на бюрото (а и на компютъра от ненужни файлове).

Възползвайте се от спестеното време

И накрая - това, че работите по-добре и сте по-продуктивни ще ви спечели време. Използвайте го по най-добрия начин - не го губете.

Още любопитни новини във Facebook