17 дребни, но коварни навика, които изцеждат енергията ви

31917
17 дребни, но коварни навика, които изцеждат енергията ви

Нашите навици са това, което представляваме. Ако практикуваме положителни ежедневни навици, създаваме у себе си положителна и смислена посока на движение.

Когато обаче те са негативни и вредни, се събуждаме всеки ден в дълбока дупка, едновременно с това чудейки се как сме се озовали там.

Ключът е да разберем как навиците могат да ни бъдат от помощ и да допринесат за положителното развитие в живота ни.

Представяме ви няколко често практикувани „вредни навици“, които буквално пресушават енергията ни, предизвиквайки повече зло, отколкото добро.

1. Не приключвате делата си

Да, това е навик.

Дали иде реч за изхвърляне на боклука или обещание за нещо - и в двата случая става дума за един и същи навик – да не приключвате нещата, които планирате.

Това, което не осъзнавате, е, че по този начин си създавате повече работа.

2. Возите се, вместо да карате

Тази метафора илюстрира работната етика – да се „возиш“ в автобуса е много по-различно от това да го „караш“. 

Бъдете шофьори, а не пътници.

Обратно на популярното мнение, така ще се чувствате активни и жизнени.

3. Не отделяте време за сън

Състезанието „аз работя повече и спя по-малко от теб“ е измамно. Хората по природа трябва да спят. Сънят е нужен, за да функционира тялото.

И да не искате, по някое време ще заспите. Затова е добре да разполагате с ясен график. Нека сънят бъде приоритет.

4. Изричате повече негативни думи, отколкото позитивни

Негативността стопява енергията, която имаме в себе си. И не само това, дори и на хората около нас. Открийте оптимистичния хоризонт и се фокусирайте върху него.

5. Вие "трябва да сте прави"

Няма нищо по-неприятно от безкрайната конфронтация.

6. Забравяте да дишате

Точно така. Казваме го в буквалния смисъл. Ако не си давате време, в което да се свържете с вътрешния си свят, вие не дишате. Просто сте заети. Оцелявате.

7. Проверявате имейла си постоянно

Никой за никъде не е тръгнал. Никой не умира. Отпуснете се.

8. Консумирате прекалено много сладки храни

Един здравен съвет: въглехидратите в захарните храни повишават рязко инсулина. Ако закуската е купа плодове, това може да обясни защо през първия час се усещате сити, а след втория ви се спи. Консумирайте по-малко захар.

9. Пиете прекалено много кафе

Успехът е в мярката.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg