24 неща за правене, ако забравите за телефона за 24 часа

6597
24 неща за правене, ако забравите за телефона за 24 часа

Постоянната свързаност с нашите електронни устройства се отразява негативно не само върху съня ни, тя също така може да окаже влияние върху психичното ни здраве и да доведе до "прегаряне" на работното място.

Времето без електронни устройства дава на мозъка ни така необходимата почивка. Вижте какво можете да правите, ако забравите за телефони, таблети и лаптопи за 24 часа:

1. Отидете на разходка.

Разходките навън са полезни за вашето настроение и ум. Изследванията показват, че една разходка сред природата може да облекчи симптомите на депресия.

Ако дадете на мозъка почивка и прекарате малко време на открито, това може да ви помогне да се справяте по-добре с умствените задачи.

Плюс това разходката е движение, а движението е здраве.

2. Играйте с домашния си любимец.

Дайте на пухкавия си приятел вниманието, което заслужава. Проучванията показват, че домашните любимци могат да ви накарат да се чувствате по-щастливи и по-здрави.

Не само това – те са част от собственото ви семейство, което не бива да пренебрегвате.

3. Върнете се назад във времето.

Извадете старите снимки (видеоклиповете са забранени) и си спомнете за минали години. Изследванията показват, че носталгията повишава оптимизма.

4. Станете доброволец.

Това е не само добро дело за обществото, това е добре и за здравето ви. Доброволческата работа е свързана с по-дълъг живот и намаляване на стреса.

Изследванията също така показват, че актовете на доброта увеличат нивата на щастие.

5. Споделете храната си с любимите хора.

Излезте с вашите добри приятели на обяд или заведете родителите си на вечеря, разсейването от ежедневието ви е гарантирано.

Изследванията показват, че споделените ястия заздравяват връзките между хората, като същевременно носят и множество други ползи за здравето.

6. Опитайте нов спорт.

Или, ако това не е вашата сфера, нова тренировка. Да бъдете активни е едно от най-добрите неща, които можете да направите за себе си – както във физически, така и в психически смисъл.

Пробвайте зумба, разходете се по нов маршрут в града или пък правете ежедневните си упражнения в парка с партньор.

7. Водете си дневник.

Напишете за какво сте благодарни или просто нахвърляйте чувствата си. Изследванията показват, че записването на негативни мисли ви помага да ги изхвърлите от ума си.

8. Посетете музей.

Потопете се в културата или научете нещо ново за изкуството или историята. Изследванията показват, че ученето води до дълголетие.

А образованието в никакъв случай не трябва да остава вътре в университета.

9. Отидете на денс парти.

Танците не само подобряват настроението, те са страхотна форма на кардио тренировка. Ще се изненадате колко по-енергични ще се чувствате след това.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg