8 знака, че сте на златния път към успеха

Животът е такъв, че понякога губим представа къде сме, накъде вървим и дали се движим в правилната посока. Затова решихме, че е добре да ви посочим 8-те знака, които потвърждават, че се движите по златния път към успеха.
1. Развълнувани сте за бизнеса си
Концепцията зад бизнеса ви трябва да бъде вълнуваща от началото до самия край.
Знаете, че се вълнувате от него, когато говорите за него със страст пред приятелите си; когато не можете да дочакате сутринта, за да отидете на работа; и дори когато всеки път усетите познатата топлина, когато сте изпълнили поредната задача.
Ако сте изгубили връзка с тази "забавна" страна от стартирането на бизнес, седнете и пренапишете причините, поради които сте започнали своя бизнес.
Какви са били целите ви в самото начало? Постигнали ли сте някои от тях или сте зациклили?
2. Хората говорят
Ако идеята ви е истинско бижу, хората ще говорят за нея.
Проверете какво се говори за бизнеса ви в социалната мрежа. Не е важно дали стотици хора говорят за вас, важно е, че те споделят, туитват, коментират...
Клиенти и фенове може да дискутират бранда ви тихично, носейки тениски, стикери или пък правейки нещо друго, което е свързано с компанията ви. Хората се радват, когато могат да съобщят първи най-новото в сферата на бизнес, който вълнува.
3. Нетният ви приход прави извънредните разходи напълно логични
В началото може да ви е било трудно да заделяте пари за домейни, лого дизайн, прототипи на продуктите и да покривате други разходи, свързани със старта на компаниите. Портфейлът постепенно става по-тънък и вие се чудите кога ще започнат парите да се връщат. Обикновено за това се изискват между 12 и 36 месеца.
Дръжте изкъсо финансите на компанията. В момента, в който кредитите и извънредните разходи започнат да намаляват и не ги усещате като толкова голяма тежест, бизнесът потръгва.
4. Имате волята и сте готови да се адаптирате към промените
Успешните предприемачи разбират, че съвременният бизнес е като течност - той трябва да е гъвкав и да умее да се приспособява.
Всеки един бизнес, независимо дали е голям или малък, трябва да умее да се променя от време на време. Тези, които отказват да го направят, губят клиенти и в дългосрочен план ще търпят неуспехи.
Българският бизнес
- Жилищен кредит с фиксирана лихва в евро за първите 10 г. от Пощенска банка
- Зелената кауза на Yettel ще помага на потребителите да живеят по-устойчиво
- Payhawk Green помага на компаниите да вземат по-устойчиви решения