Новата година е време за взимане на важни решения като отслабване, спирането на цигарите или започването на различни курсове.

Но какво можем да подобрим, научим или променим на работното си място през 2008 г.? На този въпрос ни отговарят от PEP, като споменават, че в офиса прекарваме голяма част от деня си.

Ето и 10-те най-важни решения:

1. Да не оставям неотговорени мейли в Inbox в края на деня

2. Да превключва на безшумен режим или изключа телефона си по време на срещи

3. Да се подготвя за следващата си среща

4. Да организирам времето си по-добре

5. Да поставя приоритетите, вместо да променям графика си

6. Да не разпространявам поверителна информация

7. Да взема решение кога ще приключи работният ми ден

8. Да направя „непрекъснатото подобрение” част от моето ежедневие

9. Да направя най-трудното нещо първо и да правя колкото се може повече неща през деня

10. Да проверявам и попълвам календара си по-често

Тези десет топ решения изглеждат съвсем прости, но според експертите не е толкова лесно да се спазват. Ако харесвате списъка, просто се придържайте към него, докато той не се превърне в навик.