Помещението за хранене в офиса може да бъде място, както за засищане на глада, така и за социализиране. Може да се превърне и в нещо друго – в лично пространство, в което спокойно да дискутирате току-що излязъл филм, претендент за филмова награда.

Всеки обича да купонясва, но в случай, че не сте служителят на месеца, ви представяме няколко съвета, които ще ви помогнат да запазите позицията си.

1. Органичете алкохола.
Пати Стейнджър от „Сватовница на милионери” не препоръчва да се изпиват повече от две чаши вино. Тя знае, че нейните кандидатки за среща често употребяват повече алкохол от необходимото.

Да бъдеш трезвеник не е в никакъв случай задължително, особено в случаи, когато колегите ви са страшно скучни. Просто знайте граници. Ако има нещо, което трябва да запомните от цялата статия, запомнете именно този съвет.

2. Подберете облеклото си добре.
Предполагаме, че директно от офиса отивате в бара, облечени в обичайното си офис облекло. Добра идея е да се отбиете до вкъщи, да се освежите и да си облечете нещо по-подходящо за вечерно излизане.

Вижте още: Няколко съвета за това как да не се изложим на фирменото парти

3. Бъдете проактивни, когато става дума за офис покани.
Лесно е да оставите пощата и Facebook страницата си отворени, за да проследите поканите, които колегите ви оповестяват. Но поемайки инициативата в свои ръце – да поканите хора от офиса на определено място, ще ви спечели точки.

Това показва, че вие харесвате колегите си. Или поне претендирате, че го правите. В третия случай изглеждате като приятен човек, така че го направете. Не губите нищо!

4. Не прекалявайте със споделяната информация.
Споменаването, че отскоро сте необвързани е добър начин да отклоните вниманието на колегите си от обичайни разговори на тема работа. Но ако продължите да давате сведения относно прекъсването на връзката ви, ще започнете да изглеждате като загубеняк.

Опитайте се да очертаете тънка, но ефективна линия между личната информация и прекалено личната.

5. Не бъдете това момиче/момче, което говори само за работа.
Обратната страна на монетата е да започнете да говорите само за работата и проектите, по които в момента се ангажирани.

Когато излизате навън след работа с колегите, важното е да загърбите това, което се е случвало през последните 8-9 часа. Ако ви се иска да говорите за работа, по-добре уговорете среща в конферентната зала в офиса.