Ноа Каган, основател и изпълнителен директор на AppSumo, е 30-ят член в екипа на Facebook, нает на 24-годишна възраст.

Девет месеца по-късно той е уволнен от компанията заради слаби резултати и изнасяне на информация на медиите.

Вижте още: Пет мита за Марк Закърбърг

Този период обаче е достатъчен на Каган, за да научи някои безценни уроци за успешния бизнес, помогнали му при основаването и ръководенето на AppSumo към днешна дата.

През 2014 година, в интервю за Рамит Сети, автор на бестселъра „Ще ви науча как да бъдете богат“, Каган споделя урок номер едно, който е научил в кратката си кариера във Facebook.

“Когато управлявате бизнес, трябва да имате една цел. Това е всичко“, според Каган. Той си спомня как се е обръщал към Марк Закърбърг с различни идеи, като всеки път като коментар е получавал един-единствен въпрос: „Ще ни помогне ли това да растем?“.

Ако отговорът е негативен, то Закърбърг не е проявявал по-нататъшен интерес. „Фокусът на Закърбърг към ръст ни помогна да си изясняваме всяко едно решение“, коментира Каган.

Сега, собственик на свой бизнес, Каган се опитва да си поставя една цел всяка година. През тази година целта му е да достигне един милиард потребители на маркетинговото си приложение SumoMe.

Каган пояснява, че за да стане целта му по-достижима, той си поставя подцели на дневна и месечна база. Например ако тази седмица трябва да достигне 600 000 потребители, а има само 500 000, той си задава въпроса „Какво трябва да направя тази седмица, за да достигна границата от 600 000 потребители“.