Когато Facebook беше малко повече от идея през 2004 г. и струваше едва 4.9 млн. долара, съоснователят на PayPal Питър Тийл вложи 500 000 долара в социалната мрежа.

Първият инвеститор извлякъл тлъста печалба, след като компанията станала публична през 2012 г., набирайки 16 млрд. долара. Така първоначалната инвестиция на Тийл се превърнала в печалба от над един милиард долара, пише CNBC.
В неотдавнашно интервю основателят на Facebook Марк Закърбърг отговори на въпроса кой е най-добрият съвет, който е получавал някога от Тийл. „Питър беше човекът, който ми каза това мото: „В свят, който се променя толкова бързо, най-големият риск, който можеш да поемеш, е да не поемеш никакъв риск“. Наистина смятам, че това е вярно“.

Когато трябва да вземете решение или да промените посоката на компанията си, неизбежно ще има известно ниво на риск. „Хората ще посочат недостатъците на рисковете, породени от даденото решение. И донякъде може да са прави. Всяко решение, което вземате, има предимства и недостатъци. Но като цяло, ако не проявявате гъвкавост и не направите промените, гарантирано ще се провалите и няма да догоните конкуренцията“, смята Закърбърг.

Макар че въвеждането на нови идеи и иновативността са от голямо значение, той предупреждава да не се правят драматични промени, защото ако работата се върши добре, големите промени може би не са необходими.

“Работата на ръководителя е да не се озовава на позиция, в която трябва да прави тези луди неща. Смятам, че когато служителите работят добре, научавате все повече и се развивате“, казва Закърбърг.