Коя е най-известната маркетингова тайна?

1095
Коя е най-известната маркетингова тайна?

Тя е съществувала още преди първите книги по бизнес и предприемачество.

Тя е била в основата и най-големите сделки и сред силите на най-влиятелните хора.

Тя е закодирана във всяко бизнес партньорство и успешна сделка.

Едно ключово предимство! Добрата препоръка!

Тайната е предимството на добрата препоръка.

Каква е анатомията на добрата препоръка?

Потвърждения, препоръки, отзвуци или мнения – те съществуват в бизнеса независимо от нас. Ние можем да ги канализираме в правилната посока и те да заработят за нас. Те са откровени и спонтанни, те не са редактирани, те са винаги фокусирани и специфични, защото се отнасят за конкретен детайл от нашата работа (или от нас самите), а не са общи думи на похвала. Те никога не са анонимни и с това винаги печелят доверие - зад тях застават реални хора, реални партньори, клиенти, а защо не и приятели ?!

Каква е тайната на добрата препоръка?

Имаме удоволствието да Ви поканим на среща,
разговор за тайните на добрата препоръка -
най-известната маркетингова тайна!
Заповядайте на 15 ноември, 18:30 ч. в зала „Силует“ – хотел „Маринела“.
Ще ви срещнем с над 100 предприемачи и собственици
на бизнес в различни области.
Организатор BNI България
Вход: 10 лв.
РЕГИСТРАЦИЯ
*Достъп свободен за членове на BNI България
Събитието във Facebook

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg