Маркетингът и стратегията са нещата, които първоначално правят една компания забележима, но има един компонент на работното място, който е от основно значение за успеха - мотивираните служители, пише Business Insider. Дори и най-самомотивираните служители имат нужда от малко побутване тук и там, за да се представят постоянно на високо ниво.

Трите начина за възнаграждаването и стимулирането на служителите е като им се показва признателност, уважение и дори малко любов.

Ако чувстват, че са част от компанията, тяхната лоялност ще ги насърчи да станат модели за подражание на другите служители без вие да ги молите за това. Те ще говорят постоянно за кого работят. Скоро всички ще започнат да говорят за това колко добра е вашата компания. Първо обаче вашите служители трябва да чувстват, че работата им е важна, за да местят планини за вас.

Ето и седем начина как да мотивирате служителите си по отношение на компанията и нейната мисия:

Представете се на лично ниво

Неслучайно се казва, че първото впечатление е всичко.

На работното място първото впечатление е от основно значение, за да помогнете на служителите да определят ролята си в компанията. Така че общувайте с хората, когато се срещнете с тях за първи път, попитайте ги за техните интереси и планове за уикенда.

Те ще се почувстват сякаш с тях се отнасят като с личност, а не като с поредния работник. Това ще бъде първата стъпка към спечелването на тяхната лоялност към компанията.

Направете така, че да знаят, че техните умения са необходими

Служителите трябва да усещат, че това, което правят има смисъл и е важно, за да го оценят.

Ако не е така, те могат да станат просто роботи, без да им пука особено за продуктите.

С други думи, служителите трябва да се чувстват свързани и оценявани в нещо по-голямо от самите тях. Те трябва да усещат, че другите разчитат на добрата им работа за да произвеждат нещо по-голямо.

Накарайте ги да чувстват собственост към компанията

Колкото по-свързани се чувстват служителите към компанията, толкова по-усърдно ще работят за нея.

Въвлечете ги като им задавате въпроси за планирането и вземането на решения. По този начин те ще се почувстват отговори за това накъде върви компанията. Това ще предизвика усещане за собственост при решенията, които вземат и работата, която вършат.

Отнасяйте се различнo с всеки

Не отправяйте една и съща похвала или критика към всички свои служители.

Всеки иска да се чувства като личност, а не като статистическа единица. По този начин, когато и да им давате обратна връзка, тя ще бъде възприемана много по-сериозно.

Концентрирайте се върху силните им черти

Всеки има различни силни страни и умения, които могат да за допринесат за една компания. Концентрирайте се върху тях, а не толкова върху слабите страни - особено, ако това не се отразява на работата им.

Вместо това им помажете различни начини за подобряване на силните им страни и как по-добре могат да използват уменията си, за да помогнат на компанията.

Подкрепяйте инициативността им за поемане на риск

Вашият екип трябва да знае, че ако някой направи грешка, всичко ще е наред. За да може една компания да се разраства, възможностите и рисковете трябва да бъдат създавани и инициирани от нея.

Някои от най-великите нововъведения са в резултат на грешки.

По същия начин, служителите трябва да знаят, че могат да рискуват без вероятността да бъдат заклеймени, ако нещата не се получат.

Без увереност служителите ще бъдат прекалено изплашени, за да рискуват, тъй като е по-добре да си останеш посредствен служител, отколкото такъв, който се представя по-добре, но е направил грешка.

Оставяйте вратата си отворена

Ако се криете зад затворена врата цял ден, никой служител няма да се чувства достатъчно уверен, за да дойде при вас, ако има нужда.

Създавате ниво на йерархия, което ще увеличи разстоянието между вас и важния компонент за успеха на вашата компания.

Оставяйте вратата си отворена. Не бъдете известен като идиотът зад затворената врата.

Четете Profit.bg и във Facebook