Осем причини да напуснете заради колегите

2159
Осем причини да напуснете заради колегите

© pixabay.com

Съществуват милион разбираеми причини да напуснете работа – в най-добрия случай пред вас се е отворила блестяща възможност за развитие на кариерата.

Ако става дума за офис напрежение, възможно е понякога то да извира от хората, с които работите. То може да стигне до нива, когато е по-разумно за емоционалното ви и ментално здраве да напуснете.

1. Няколко пъти сте опитали да повдигнете проблема като тема, но нищо не се е променило
Според изданието Harvard Business Review, трябва да говорим честно и директно с хората около себе си. Ако не направите опит в тази посока, то 100% може да сте сигурни, че отношенията ви ще продължат в същия негативен план.

Никой не иска конфронтация на работното място. Избягвайки проблема обаче, не решавате нищо. Ако вече сте опитвали няколко пъти да разрешите различията си с колега или колеги, но нищо добро не е постигнато, по-добре е да напуснете.

2. Накрая вие отмятате повечето работа
Когато започвате да отмятате работата и на колеги, нещата съвсем се усложняват. Да си екипен играч е важно качеството. Когато обаче за пореден път „вие гасите пожари“, време е да насочите професионалните си умения към друг офис.

3. Личният ви живот бива използван срещу вас
Разнасят ли се слухове, които започват да ви влияят? Използва ли се фактът, че сте необвързани, за да се извличат ползи? Стремете се да държите личния си живот настрана от работните дела. В този смисъл – не позволявайте и на колегите да решават вместо вас как да живеете живота си.

4. Менталното ви здраве е в риск
От месеци усещате напрежението, което се трупа. Събуждате се сутрин и имате неприятно усещане за пристигането си в офиса. Преди сте били истински ентусиасти в работата си, а сега се чувствате демотивирани.

Пет кариерни урока от филма В него Мерил Стрийп влиза в ролята на модния редактор Миранда Пресли

 

5. Ставате токсични за себе си
Започнахте ли да звучите като собствените си колеги? Разгневявате се без да търсите решения или се чувствате песимистично в момента, в който нещо заизглежда обещаващо? Уверете се, че не сте под влиянието на токсични колеги. Ако не можете да се справите със ситуацията, време е за ново работно място.

6. Шефът ви е един от тях
Всеки един екип може да се представя добре, когато е воден от добър лидер. Един истински шеф знае как да въведе дисциплина, независимо колко токсични членове има в екипа. За съжаление, ако шефът е токсичен, решение на проблема няма.

7. Знаете, че може да предложите повече    
В края на краищата като служител вашата най-голяма инвестиция в компанията ви е вашето време. Ако не успявате в рамките на работния ден да ставате по-добри, то губите ценни години от професионалния си живот. Потърсете работа, която предлага предизвикателства.

8. Можете да си позволите да напуснете
Към 30-ата си година вече имате сметки за плащане, възможно е да сте взели и кредит. Ако не ви очаква ново работно място, уверете се, че имате достатъчно пари в „спешния фонд“, за да напуснете без притеснения.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

БАКБ с нов, модерен офис в София

Цветелина Бориславова, председател на Надзорния съвет, символично...