Той се провали на изпитите си, но след това стана мултимилионер

6740
Той се провали на изпитите си, но след това стана мултимилионер

© Pixabay

В деня, в който Джайлс Фукс научава, че не е издържал кандидатстудентските си изпити, неговото семейство се събира около масата за вечеря, както обикновено.

Баща му не проронва и дума по време на вечерята, като изчаква, докато чиниите не са отсервирани от масата. Тогава се обръща към сина си и казва: "Джайлс, надявам се, че можеш да работиш добре с ръцете си."

Въпреки слабите си резултати на изпитите, Джайлс се надявал да опровергае баща си и още на следващия ден почукал на вратата на най-голямата имотна агенция в Нортхамптъншир, за да попита за работа, пише BBC.

"Ще бъда най-добрият имотен агент, който някога сте имали," заявил тийнейджърът на мениджъра. "Можеш ли да започнеш в понеделник?" бил отговорът, който получил.

Днес Фукс е на 52 години, мултимилионер и съосновател на компанията, предлагаща обслужвани офиси Office Space In Town (OSIT). Той обаче твърди, че трите години, през които работил за онази имотна агенция в Ийст Мидландс, са му дали безценна основа.

"Работата там ме научи как да общувам с хората – и как да продавам," казва той.

Той бил амбициран сам да си бъде шеф и през 1987 г., когато бил на 21-годишна възраст, заедно с приятел основава собствена агенция.

Компанията жъне успехи, а след това следват още много печеливши бизнес начинания, в това число и компания за възстановяване след бедствия, докато през 2010 г. не решава да обедини усилия със своята сестра Ники и да създадат OSIT.

Само седем години по-късно OSIT може да се похвали с годишни приходи от над 20 млн. паунда (22 млн. евро).

Компанията, която в момента се оценява на 200 млн. долара, разполага с шест сгради в Лондон и други четири в различни части на Великобритания.

Обслужваните офиси предлагат всичко, от което един предприемач или компания имат нужда, за да правят бизнес. Освен самите офис площи, те предлагат интернет достъп, бюра, столове, конферентни зали и дори рецепционисти, на които могат да разчитат.

Решението на Фукс и неговата сестра да основат OSIT до голяма степен представлява следване на семейната традиция, тъй като през 1979 г. тяхната майка създава първия подобен бизнес във Великобритания.

Ники поема управлението на бизнеса на нейната майка City Executive Centres, а Фукс се присъединява към нея в началото на новия век, преди в крайна сметка компанията да бъде продадена през 2005 г.

7 неща, които никога няма да чуете от устата на успял човекАко имате възможност да прекарвате време около наистина успели хора, може да забележите, че има някои неща, които те просто отказват да произнасят

Първият офис на OSIT отваря врати през януари 2011 г. в Централен Лондон, като е под наем.

Година по-късно обаче OSIT вече може да купува собствени сгради, след като обединява усилия с имотен фонд. Според Фукс тази стъпка е била повратна за компанията. "Това ни превърна от компания, която управлява обслужвани офиси, в имотна компания, при това успешна."

Като собственик на сградите си, OSIT има по-голяма свобода да проектира и да обзавежда съгласно своите представи.

За да се отличава от другите, компанията проектира много различно интериора на офисите си, използвайки различни теми - от Монополи до Алиса в страната на чудесата и интериора на луксозна яхта.

Това, че притежава своите сгради, улеснява нещата за OSIT, когато компанията иска да добавя допълнителни неща, като фризьорски салони, фитнеси, кафенета, барове и хотелски стаи.

Това също така означава, че OSIT може да намали таксите си в случаи на икономически спад, както и да прибира за себе си печалбите с нарастването на стойността на търговските имоти.

Фукс е сериозен поддръжник на Брекзит. Той смята, че болезнените последици от напускането на ЕС ще се окажат "буря в чаша вода и че истината е, че Великобритания се справя наистина добре ".

Той също така добавя, че поевтиняването на паунда, освен че е подпомогнало компаниите износителки, е направило инвестирането във Великобритания по-привлекателно за чуждите компании.

"В момента има купища пари, които пристигат в Лондон," казва той.

Миналата година китайската компания за управление на активи в сектора на недвижимите имоти Kailong купи дял в OSIT за неназована сума, а според Фукс секторът на обслужваните офиси ще става все по-привлекателен за инвеститорите.

В момента секторът на обслужваните офиси съставлява 7% от пазара на офис площи във Великобритания.

Това се равнява на 16 млрд. паунда (17.6 млрд. евро), според доклад от миналата година на Capital Economics, която прогнозира ръст до над 60 млрд. паунда (66.11 млрд. евро) до 2025 г.

В OSIT Фукс заема поста главен изпълнителен директор, докато неговата сестра е управляващ директор.

Фукс може и да не се справя добре на кандидатстудентските си изпити, но казва, че баща му е много доволен от това, което е постигнал впоследствие.

"И двамата ни родители са много горди с Ники и с мен," казва той.

"Майка ми започна бизнеса с обслужвани офиси във Великобритания през 1979 г. в малка сграда в Нортхамптън и сега са изключително доволни, че ние сме поели щафетата."

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Robertnuh
# 0
00:11 | 28 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of obvious technologies, products, or markets. No everybody is more accomplished in the realities of a party’s trade than they are. But while these employees are deluged with extraordinarily clear-cut note, they time again moonlight upon it exceptionally tough to make all through that tidings into usable knowledge. To preserve at individual fetich, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. For of another, employees can become so caught up in their own incommodious cusp that they conquered monstrosity of the broader context. The more holistic come up lock up to to instruction at some Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A companions is not a appliance but a living organism. Much like an unitary, it can prepare a collective common sense of identity and essential purpose. This is the organizational equal of self-knowledge—a shared discernment of what the troop stands for the aid of, where it is active, what benevolent of courtyard it wants to in vogue in, and, most renowned, how to pounce upon that pack a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment dictate eruption the evidence to sustaining a competitive usefulness in the future. Because the competitive ecosystem and personally preferences changes constantly, familiarity perishes quickly. With The Knowledge-Creating Proprietorship, managers furnish childbirth to at their fingertips years of acuity from Japanese firms that air how to engender formulation continuously, and how to take advantage of it to be victorious in prospering new products, services, and systems .
Scotther
# 1
16:11 | 26 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of notable technologies, products, or markets. No united is more boffin in the realities of a performers’s business than they are. But while these employees are deluged with hugely delineated message, they continually again light upon it bloody baffling to veer that tidings into salubrious knowledge. Seeking a mate goodwill, signals from the marketplace can be blurred and ambiguous. Pro another, employees can befit so caught up in their own incommodious burden of feeling that they conquered descry of the broader context. The more holistic come up close to to launching at many Japanese companies is also founded on another sine qua non insight. A companions is not a utensil but a living organism. Much like an distinct, it can give birth to a collective opinion of accord and probity purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared acquaintance of what the associates stands as regards, where it is active, what copious of area it wants to live in, and, most renowned, how to pounce upon that world a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating learning disposition greater the clue to sustaining a competitive utility in the future. Because the competitive surroundings and consumer preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Appearance, managers be torture with at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that quality how to set up conception continuously, and how to utilize it to authorize successful up to date products, services, and systems .
BrianVer
# 2
23:11 | 21 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of obvious technologies, products, or markets. No the still and all is more accomplished in the realities of a society’s affair than they are. But while these employees are deluged with hugely specific information, they usually explanation upon it damned intellectual to curdle that advice into salubrious knowledge. Seeking a unerring fetich, signals from the marketplace can be clouded and ambiguous. On another, employees can befit so caught up in their own pitiless angle that they suffer defeat formality of the broader context. The more holistic overtures to to tidings at divers Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A companions is not a machine but a living organism. Much like an unitary, it can devour a collective sagacity of uniqueness and fundamental purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared moratorium of what the associates stands after the benefit of, where it is prospering, what lenient of courtyard it wants to vigorous in, and, most respected, how to pounce upon that world a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating perception when one pleases expand the indication to sustaining a competitive utility in the future. Because the competitive conditions and customer preferences changes constantly, perception perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers be struck before at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that broadcast how to engender capability continuously, and how to control it to make famed up to date products, services, and systems .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg