Когато става въпрос за богати предприемачи има много имена, за които вероятно можете да се сетите веднага, като Бил Гейтс, Стив Джобс, Марк Закърбърг и Ричард Брансън.

Има обаче и много милионери, за които вероятно не сте чували, което е жалко, защото от техните истории може да се научи много, пише Elite Daily

Вижте три страхотни примера на милионери предприемачи, подбрани от Entrepreneur.com, както и уроците, на които могат да ни научат:

1. Харухиса Окамура, основател и главен изпълнителен директор на Adways

Кой е той: Основател и главен изпълнителен директор на една от най-големите японски технологични компании. Компанията, която развива дейност в онлайн рекламата, отчита приходи в размер на над 221 млн. долара 2013 г.

Урок, който можем да научим: не позволявайте на липсата на образование да ви забави или да определя възможностите, които имате в бизнеса или в живота.

Историята: Окамура напуска училище, когато е на 16 г., за да започне работа като продавач. Той не се разбирал с връстниците си, имал проблеми със завързването на приятелства и решил, че започването на работа е най-доброто нещо за него. През 2000 г., когато манията по интернет е в своя пик, Окамура се запалва от интернет компаниите и техните първични публични предлагания на акции (IPO).

През февруари 2001 г. той основава Adways само с 10 000 долара. Въпреки че губи 5 000 от тези пари при неуспешен опит за разработване на софтуер за имейл маркетинг, той не се отказва. С находчива оферта за дял в компанията, наема софтуерния инженер Санки Нишигучи, който става главен технологичен директор.

Дейността на Adways се разраства бързо особено, след като тя се насочва фокуса си към мобилните технологии. През 2006 г. компанията излиза на борсата. Тогава Окамура е едва на 25 години. В момента Adways има офиси по цял свят.

Вижте още: 10 тийнейджъри милионери, които натрупаха състоянието си сами

2. Джоузи Натори, основателка и главен изпълнителен директор на Natori Company

Коя е тя: Основателка и главен изпълнителен директор на компания за луксозно дамско бельо и дрехи, която вече предлага и парфюми, очила и домашна украса. През 2011 г. компанията отчита 150 млн. долара продажби на дребно.

Урок, който може да се научи: Това, че си имигрант не трябва да е пречка за успеха.

Историята: Натори се мести от Филипините в САЩ през 1964 г., за да учи в колеж в Ню Йорк. Тя открива, че всичко в страната е на 180 градуса в сравнение с това, на което е свикнала – времето, храната и дори хуморът представляват културен шок за нея. Въпреки че тъгува по родината си тя завършва икономика и започва работа за Bache & Company. Мести се в Merrill Lynch през 1971 г., но едновременно с това изпитва желание да създаде собствена компания.

През 1974 г. след като става американски гражданин Натори и нейният съпруг започват да обмислят различни начини, по които тя може да постигне мечтата си. Нейният шанс идва през 1977 г., когато представя нощница, създадена от нея на купувач в Bloomingdales и в крайна сметка превръща тази възможност в работа като дизайнер. Впоследствие компанията на Natori се разраства до близо 400 служители, а наскоро пусна серия евтини продукти за веригата Target.

Вижте още: Как започват бизнес кариерата си като деца девет успели личности

3. Хайди Ганал, основател на Camp Bow Wow и мотивационен лектор

Коя е тя: Основател на веригата Camp Bow Wow, която предлага ежедневни грижи за домашни любимци, както и влиятелен мотивационен лектор.

Урок, който може да се научи: Само защото мечтата ви трябва да заобиколи нещо, това не означава, че сте на края на пътя.

Историята: На Ганал и нейния съпруг Бион Фламанг им хрумва идеята да създадат компания, предлагаща ежедневни грижи за кучета, след като двамата изпитвали трудности да намерят кой да гледа техните любимци, когато пътуват. През 1994 г. семейството е застигнато от трагедия, тъй като Фламанг загива в самолетна катастрофа. Въпреки че се налага мечтата да бъде отложена за няколко години, докато Ганал се приспособява към живота на самотна майка, отглеждаща децата си, тя не се предава.

През декември 2000 г. Ганал превръща страстта си към кучетата в първия Camp Bow Wow в Денвър. Когато вторият й лагер отваря врати през 2002 г., нейн клиент предлага да обмисли франчаз. След като за AOL информира за компанията, бизнесът потръгва. В момента из целите САЩ и Канада има франчайзи, а компанията се оценява на над 80 млн. долара.

Имате ли собствена бизнес идея? Няма причина да не се присъедините към този списък някой ден! Историите на Окамура, Натори и Ганал ни показват, че ако човек има желание да работи и е активен, всичко е възможно.