Като президент на Cinnabon, Кат Коул помага марката да се разрасне и да достигне годишни продажби в размер на 1 млрд. долара. Тя смята, че всеки предприемач може да постигне същото.

Тази седмица Коул, която е президент на групата компании Cinnabon, Auntie Anne's и компанията майка на Moe's Southwest Grill - Focus Brands, сподели трите си основни съвета по отношение на бизнеса.

"Смятам, че всеки има възможността да основе и да изгради марка с 1 млрд. долара продажби," казва Коул.

Тя постига сериозни успехи в бизнеса, след като започва кариерата си като сервитьорка в Hooters. Успява да се издигне в йерархията на веригата ресторанти и да достигне до длъжността вицепрезидент, участвайки активно в разрастването на дейността на компанията в световен мащаб.

След като става най-младият вицепрезидент в историята на Hooters, Коул е наета от марката за канелени сладкиши Cinnabon.

Успехите на 37-годишната Коул вече вдъхновяват и други хора. Ето кои са основните ключове към успеха, според Коул.

1. Бъдете честни, истински и уверени в това, което правите.

Според Коул вашите ценности и прозрачност е това, което ви различава на пазара.

2. Стойте невероятно близо до клиента.

Коул отговаря на всеки човек, които й пише в Twitter, като това е само един от начините да бъде близо до клиента.

3. Правете правилното нещо по правилните причини.

От това златно правило би трябвало да се ръководите при партньорствата си, при представянията на нови продукти и при вземането на решения за финансиране, според Коул.