Тя има 7 милиона фена в TikTok и спестява 50% от доходите си

1044
Тя има 7 милиона фена в TikTok и спестява 50% от доходите си

© TikTok

Създателката на съдържание за социалните медии Британи Броски изминава дълъг път, откакто видеото й Kombucha Girl става популярно в TikTok.

След популярния мийм от лятото на 2019 г. Броски напуска работата си в инвестиционна банка, насочва се към създаването на съдържание и успява да увеличи броя на последователите си в TikTok до над 7 милиона със своите имитации и комедийни скечове.

Освен със славата, тя се сблъсква и с по-големи доходи под формата на брандирано съдържание.


Огромните приходи са нещо, което 25-годишната днес Броски смята за поразително в началото, разказва тя пред CNBC. Нагласата й да спестява средства, която родителите й оформят у нея от ранна детска възраст, й помага да избегне пропиляването на възможностите за натрупване на богатство, които й се разкриват напоследък.

В TikTok вече има нов най-популярен профилЧарли Д‘Амелио изгради династия със своите танци, но вече не може да се похвали с профила с най-много последователи в TikTok

“Почти 50% от всичко, което изкарвам, се добавя незабавно към спестяванията ми и не докосвам тези пари,” казва тя. “Защото знам, че това няма да продължи вечно.”

След първоначалния й сблъсък със славата, други създатели на съдържание се свързват с нея, за да й дадат съвети и насоки за някои от капаните на живота онлайн, казва Броски.

@brittany_broski

Cheers for real happy pride

♬ original sound - Brittany

“Това е още едно нещо, което се случва на създателите на онлайн съдържание – данъците може да ви потопят. Планирането е много важно,” казва тя. “Имам приятели, които се занимават с това, с което се занимавам и аз, и имат задължения. Плашещо е. Хвърлят ви надълбоко и не ви казват как да се справяте.”

И въпреки че миймът Kombucha Girl стана популярен преди близо три години, Броски прави първата си голяма покупка едва в края на миналата година, когато си купува автомобил Lincoln Aviator, за да замени старата си кола от 2005 г.

Докато продължава да разраства марката си, Броски казва, че разчита на свое бизнес мениджър и на други създатели на съдържание за помощ и насоки.

Ако може да даде съвет на други създатели на съдържание, които изкарват пари за първи път, Броски би наблегнала на важността от това да се спестяват средства и да се планират данъците.

“Подхождайте към това като възрастни,” казва тя. “Вие не сте просто деца с фалшиви пари онлайн. Това е истинска работа и се плащат истински данъци.” 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg