Тя е на 35 години. Живее в Ню Йорк заедно със съпруга си и двете им деца.

Споделя, че базовата й заплата е около 200 000 долара, но бонусите й през годините са възлизали на между 300 000 и 2.8 млн. долара. Средно за последните 4 години тя печели по около 1.5 млн. долара.

Работи като управляващ директор в хедж фонд в Ню Йорк и накратко месечните й разходи са около 6500 долара за жилището, 2500 долара за детска градина, 50 долара за фитнес, 240 долара за уроци по пиано на едно от децата, 120 долара за кабелна телевизия и интернет, 121 долара за карта за метрото, 415 долара за благотворителност и около 1660 долара за пътешествия.

Какви други разходи прави една успяла 35-годишна жена и как живее тя в Ню Йорк?

Вижте как минава седмицата на героинята на Business Insider:

Ден 1

Събуждаме се към 7.20 и трябва да приготвим децата за училище. Те трябва да излязат от вкъщи към 8 часа, затова ги събуждаме в 7.30. Родителите ми живеят с нас, затова, когато станем баща ми, вече е приготвил закуската.

Той се грижи за дъщеря ми, като я изпраща до училището, докато майка ми води сина ми на детска градина с метрото. Обикновено аз излизам към 8.40 часа, но днес, заради участието ми в конференция, трябва да подраня с 20 минути.

След шест срещи в рамките на деня, вече съм напълно изтощена. На път към офиса се отбивам в Zara, където си купувам 2 рокли за 150 долара.

Към 17 ч. вече съм в офиса. Проверявам цените на акциите и отговарям на няколко имейла. Утре е вторият ден на конференцията, затова трябва да се подготвя. Принтирам презентациите и анализите на колегите си, за да ги прочета довечера.

Прибирам се към 18.30 часа, тъй като пътят до нас ми отнема около 15 – 20 минути.

Обикновено се прибирам към 18 часа, но днес е изключение. Един от приоритетите ми е да вечеряме със семейството ми в поне 90% от дните през годината. Забавляваме се с децата до към 20.30 часа, след което лягам в 22.30 часа.

Дневни разходи: 150 долара

Ден 2

Вчера леко закъснях за конференцията, защото не прецених възможността за закъснение на метрото. Стресът не си струваше, затова днес излизам в 8 часа и ще закуся на мястото на събитието. Закуската включва мъфин, плодове и кафе. Поне е безплатно.

Около 12 часа е време за обяд. Менюто в хотел Palace включва салата с месо от раци, сьомга с картофи и аспержи. Десерът е от тирамису и шоколадови бисквитки. Хапнах ги, докато слушах дълга презентация за перспективите пред биотехнологиите през 2018 г.

Конференцията завърши и на път към офиса се отбивам в магазин, където купувам чифт ботуши Stuart Weitzman за 707.40 долара. След малко работа в офиса, взимам метрото. Вечеряме домашно приготвена виетнамска кухня, но той като храната е пържена, съпругат ми отказва пролетните ролца. Това означава повече от тях за мен.

Вечеряме предимно вкъщи, като общите ни разходи за храна възлизат на 800 долара на месец. След вечеря съпругът ми и дъщеря ни излизат за урок по плуване. Прибират се към 20.30 часа, след което е време за десерт.

В ден, в който те са на плуване, децата си лягат в 21.30 часа, а за мен остава достатъчно време, за да се подготвя за лягане и за утрешния ден.

Дневни разходи: 707.40 долара

Ден 3

В училището на дъщеря ми има тържество, затова днес аз трябва да я заведа. Нямам време за закуска, затова оставам гладна до 9.30 часа, когато всичко приключи. Разбирам от колегите, че трябва да посетя друго събитие през януари.

Понеже съм закъсняла, правя резервация в най-близкия хотел срещу 600 долара за нощувка. Цената е три пъти по-висока от нормалната поради големия интерес към хотелите в района. За съжаление, билетите за бизнес класата са изчерпани, затова купувам билети за икономичната класа.

Дългият уикенд по случай Деня на Мартин Лутър Кинг планирам да прекарам със семейството си. Докато аз съм на конференцията, съпругът ми може да разходи децата и да ги заведе на плаж.

Билетите за тях са на стойност 660 долара. Хотелът ще ни е бонус, тъй като вече имам натрупани доста бонус точки от предхоните ми полети.

Следобяд имам среща с изпълнителен директор на застрахователна компания, както и друга среща с анализатор на фармацевтичния сектор. След това планирам да направя кратки записки на инвестиционни идеи от конференцията в последните два дни.

На вечеря сме с приятели на съпруга ми в известен ресторант. Храната е доста, а сметката ни е 160 долара.

Синът ни все още е буден, тъй като следобяд е спал. Четохме книжки и си легнахме около 23 часа.

Дневни разходи: 820 долара

Ден 4

Денят ми започва със среща в 9.30 часа. Календарът ми предвижда още една среща за деня, но част от инвестициите ми не се справят според очакванията ми.

Обядвам с клуба на момичетата програмисти, курс за деца в тийнейджърска възраст в Bank of America. Определено бих насочила дъщеря ни след време към подобен курс, за да се научи да програмира. Аз определено не мога да й бъда полезна в това начинание.

Днес имам конферентен разговор в 19 часа с компания от Европа и заради часовата разлика се налага съпругът ми да вземе децата от училище и да ги заведе в детски клуб, за да поиграят.

След като те са достатъчно уморени, след вечеря ми остава време да планирам пътуването ни до Азия по-късно тази година.

В последните 10 години посещавам конференция в Азия и съпругът ми ме придружава. Полетите и хотелското настаняване костват 6500 долара за първа класа и 3000 долара, които се поемат от фирмата ми.

Двамата празнуваме 10 години през 2018 г., тъй че мисля, че сме заслужили малко време без децата. Самолетният билет за мъжа ми струваше 1100 долара, а шестте дни в Япония ще ни костват 1500 долара за хотели.

Общо разходи за деня: 2600 долара

Ден 5

Майка ми сподели, че синът ни е леко сърдит, затова днес аз го водя на детска градина. Това го развеселява. Той явно знае как да поиска нещо, за да го получи.

На обяд имам среща с моя приятелка и отличен професионалист в сферата на продажбите. Обикновено се виждаме в най-доброто място за хапване на суши и това ни струва 200 долара.

Разговаряме за работа, ваканции, живота като цял, но не подминаваме и женските теми. Тя е с 9 години по-възрастна от мен и има две деца. Всъщност, всичките ми приятели са по-възрастни от мен.

След вечеря съпругът ми решава да организира пътуване до Мериленд, където да се видим със семейството на сестра му. Всичко това (транспорт и хотели) ни коства малко над 1200 долара.

Общо разходи за деня: 1207 долара

Ден 6

След уроците по пиано на дъщеря ни съпругът ми решава, че трябва да се повеселим в близкия мол. Пред това обаче се отбиваме до детски клуб, за да могат децата да се повеселят (120 долара за два часа).

Обядът за четирима ни струваше 80 долара. Следват забавления на въртележките, скачане и колички за момчето ни. Това забавление ни отне 20 долара. Двете напитки за нас: 10 долара. Време е да се прибираме вкъщи.

Общо разходи за деня: 230 долара

Ден 7

Днес синът ни е поканен на детски рожден ден. Подаръкът е на стойност 30 долара. Обядът е съставен от пица, сандвичи и торта за десерт.

Следва среща с приятели, като децата ще могат да поиграят с техните приятели. Купих сандвичи за децата, което ми струваше 20 долара. В сградата на приятелите ни има басейн, тъй че веселбата може да продължи и там.

Днес е рожденият ден на майка ми. Предвидили сме вечеря в ресторант, специална торта и цветя. Синът ни пее Happy Burtday, което, мисля, я зарадва най-много от всичко. Разходите по вечерята – 150 долара.

Децата си лягат към 22 часа. Аз съм уморена, а утре съм на работа.

Общо разходи за деня: 200 долара

Общо седмични разходи: 5914.40 долара.