В училище бе подценяван, но продаде компания за 1 млрд. долара

8182
В училище бе подценяван, но продаде компания за 1 млрд. долара

© YouTube

Ето един урок за прохождащи предприемачи – не вярвайте на всичко, което ви казват в училище.

Когато Майкъл Дъбин, основател на Dollar Shave Club, бил ученик, отзивите за него не винаги били окуражаващи.

Неговата майка Нанси Дъбин споделя пред CNBC, че учителите не били впечатлени от опитите на сина й да забавлява неговите съученици.


"Той учеше в държавна гимназия. Редовно получавах информация вкъщи, че той е палячото на класа. Казваха ми, че така няма да постигне нищо," казва тя.

"Ако нещо го интересуваше, той беше невероятен ученик. Ако обаче ставаше въпрос за предмет, който въобще не го интересува, той вероятно бе ужасен ученик," добавя тя.

Unilever плаща 1 млрд. долара за компания, създадена с едно видеоПреди четири години Майкъл Дъбин създава своята компания с много забавно видео в YouTube, в което се шегува с проблемите и разходите около мъжкото бръснене

"Не мисля, че някой би ме нарекъл страхотен ученик," казва самият Майкъл Дъбин пред CNBC.

След като работи известно време в сферата на дигиталния маркетинг и разработването на брандове, докато в същото време посещава вечерни курсове по импровизация, през 2012 г. Дъбин основава компанията Dollar Shave Club със седалище в апартамента му.

Компанията предлага онлайн абонамент и доставка за ножчета за бръснене на цени от 1 долар на месец. Няколко години по-късно, през 2016 г., Дъбин продаде компанията на гиганта Unilever за 1 млрд. долара.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg