Работите, за да се превърнете в по-приветлив служител, но все още усещате, че не сте спечелили уважение на работното място? Може би не само трябва да правите нещо, за да го постигнете, а и да избягвате определени видове поведение.

Forbes публикува десет неща, които трябва да престанете да правите, за да ви уважават на работното място.

Не прекъсвайте другите, когато говорят. Това е израз на крайно неуважение. Така че престанете да го правите и то незабавно. Дръжте си езика зад зъбите и отделете време да слушате, за да разберете, а не да отговаряте.

Не закъснявайте за срещи. Как се чувствате, когато някой се появи късно на среща, която вие сте насрочили? Тогава защо причинявате това на другите?

Не ставайте причина за късно начало на срещите. Може би си мислите, че е голяма работа да влезете в конферентна зала, пълна с хора, които ви очакват? Следващия път се вгледайте в гневните лица на хората, защото губите времето им.

Не провеждайте срещи без дневен ред или определени цели. Ако целта ви е последователно да влудявате шефа или колегите си, продължавайте в същия дух. Провеждайте срещи без дневен ред и без определена цел. Как да преодолеете този навик? Пресметнете цената на всяка среща, която провеждате. Умножете броя на присъстващите по средното заплащане за час труд. Ще бъдете шокирани от количеството пари, които губите.

Не говорете твърде много по време на срещи. Никой не харесва кречетало, което иска да чува само собствения си глас. Така че отново си дръжте езика зад зъбите. След това се уверете, че се чува гласът на всички присъстващи на срещата, като окуражавате последователно споделяне на мнение от всеки един човек на масата преди затварянето на конкретна тема.

Не правете повече от едно нещо по време на срещите. Правенето на много неща едновременно не е ефективно и дори намалява производителността с 40%. Освен това е изключително неуважително, защото показва, че срещата не е важна за вас, тъй като например си проверявате имейла, докато някой от колегите ви говори.

Не оставяйте мръсните си съдове в залата за отдих. Майка ви не работи тук. Вие сте възрастен и зрял човек и трябва да чистите сами след себе си. Това включва и измиването на мръсната ви чаша за кафе и съдовете.

Не крещете на колегите си. Крещенето на работното място никога не е приемливо. Ако не можете да проведете разумен разговор, дайте си малко почивка, докато успеете.

Не провеждайте шумни срещи в кабинета си. Не пречете на съседите си. Провеждайте срещите си в конферентна зала или други зони, предназначени за групови разговори.

Не пропускайте крайни срокове. Това е особено лошо, когато другите зависят от работата ви, защото може да се получи ефект на доминото с пропуснати крайни срокове. Това може да навлече неприятности и на шефа ви с висшето ръководство. Така че се старайте повече.

Това са само десет действия в дълъг списък от видове поведение, които саботират шансовете ви да спечелите уважение на работното място. Помнете, за да спечелите уважение, трябва да проявяват уважение към другите. Така че отделете време да промените поведението си, за да увеличите шансовете си за растеж в кариерата.