Защо външната реклама е важна за изграждането на бранд

462
Защо външната реклама е важна за изграждането на бранд

© Pixabay.com

Все повече брандове предпочитат да инвестират във външна реклама, която да популяризира техните продукти или услуги. Тя е навсякъде около нас и не е нужно да отделяме от времето си, за да я забележим.

Кое се счита за външна реклама

Всички рекламни средства, с които ще се сблъскате, докато вървите по улицата или шофирате, могат да бъдат отнесени към нея. По витрините на магазини, по автомобили и бусове, по големите билбордове, около които минавате. Смята се, че нейното ненатрапващо въздействие оказва най-силно влияние върху решението на потребителите да се възползват от рекламирания продукт или услуга.


Какви видове външни средства за рекламиране има

Съществуват много начини да рекламирате своя бранд. Всеки от тях има въздействие върху потребителите, споделят специалистите по външна реклама от Rebrand. В зависимост от това до каква аудитория от хора искате да стигнете при изграждането на бранда, изберете най-подходящата и адекватно разработена брандинг стратегия, която ще ви донесе само ползи и дивиденти.Най-често използваните похвати за достигане до голяма аудитория са:

● билбордове и мегабордове – тяхната големина и ключовите места, на които са разположени, със сигурност предполагат тяхното забелязване от много хора;
● брандиране на коли – движението им по улиците на големите градове позволява да бъдат видяни от голяма аудитория;
● флагове и знамена – подходящи са за събития, изложения, състезания, където има голям поток от хора;
● светещи кутии или неонови букви – светлините винаги са привличали погледите на хората, което ги прави лесно забележими. Идеални са и за корпоративни подаръци;
● табели и стикери – подходящи за спирки и фасадни стени на сгради, където има голямо движение на хора;
● постери и калкани – красят фасадата на големи обекти с постоянен поток от хора;
● брандинг витрини в големи търговски обекти – предназначени са за реклама на определен бранд;
● брандинг щандове – на тях се редят конкретни фирмени продукти с цел продажба;
● интериорни декорации – предметите, носещи фирменото лого, са подходящи за украса на офиса или за корпоративен подарък на клиенти или бизнес партньори;
● светодиодни LED екрани – идеалното решение за презентиране на бранда, който ще бъде забелязан отдалеч.

Кой метод на реклама да изберете

Ако ви предстои създаването на бранд и искате бързо да достигнете до повече потребители, заложете на няколко начина за популяризиране на вашия бизнес. За да постигнете идентичност и уникалност, изберете изчистения дизайн, при който това, което рекламирате, няма да се “изгуби”. Нека рекламираният продукт бъде първото нещо, което ще грабне очите на минувачите и шофьорите.

За тези, които за първи път ще заложат на външната реклама за показване на своя бизнес и продукти – изберете фирма, която ще ви предложи пълен набор услуги – създаване на дизайн, печат на рекламни материали и монтаж (ако се изисква такъв). Създайте търсенето на продуктите си, благодарение на онези големи билбордове, които се срещат постоянно.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg