Порталът The Next Web публикува видео, в което се виждат пиковете и падовете в популярността на социалните мрежи през последните 16 години.

Авторите на видеото са искали да покажат, че е имало години, през които социалните мрежи не са били толкова разпространен и значим комуникационен канал.

Те създали динамичен график, който ясно показва колко активни са потребителите през месеците – такива данни има за всяка социална мрежа през последните 16 години – от края на 2002 г. до края на 2018 г.

Тези звезди са пристрастени към Instagram и TwitterСкорошно проучване на компанията за продажба на дрехи I Saw It First определи най-активните звезди в тези две социални мрежи

Създателите на видеото са използвали годишните или тримесечните данни от докладите на социалните мрежи.

Уточняват, че видеото не представлява ръководство за вземане на бизнес решения.