Шон Канел прекъсва висшето си образование и започва да прави стотици видеа за малка църква преди близо две десетилетия.

Сега той има собствен YouTube канал с над 1 млн. абонати и екип от 11 души, които правят ревюта на камери и аксесоари, които се продават в Amazon.

“Спомням си първия чек с комисионна от Amazon като техен сътрудник, който беше през 2010 г. и беше за 2.12 долара,” казва Канел пред CNBC.

“Десет години по-късно - през април 2020 г., ние достигахме близо 40 000 долара печалба от същата програма, което означава, че сме донесли продажби за близо 1 млн. долара на Amazon.”

Канел се занимава професионално с ревюта на продукти и изкарва доходите си от програмата за сътрудници на Amazon.

Когато някой гледа негово ревю и кликне на линка на Amazon под него, неговата компания Think Media заработва комисионна за всеки продукт, продаден на този клиент в рамките на 24 часа, дори и да не е този, за който е гледано видео.

Ето как изглежда едно от от неговите видеа: