7 храни, от които миглите ви ще станат по-дълги

3072
7 храни, от които миглите ви ще станат по-дълги

© Pixabay

Всяка жена си мечтае за дълги и красиви мигли. Постигането на тази цел обаче не е лесно.

Има няколко начина да подобрите растежа на миглите си: можете да използвате етерични масла, да масажирате клепачите си или да им дадете почивка от грима.

Но най-лесният начин е да разнообразите ежедневната си диета.


Всичко, което трябва да направите, е да включите в нея някои здравословни и вкусни храни, които ще са от полза не само за миглите, но и за цялото ви тяло.

Bright Side подбра седем продукта, чиято консумация ще даде на организма ви витамините, необходими за дълги и здрави мигли.

1. Яйца

Яйцата са с високо съдържание на протеини. Косата и миглите са съставени от кератин, а храни, които са богати на протеини, помагат на тялото да получи нужното количество аминокиселини за производството на кератин. 

2. Сьомга

Сьомгата е източник на омега-3 мастни киселини, витамин D и витамини от група В. Омега-3 мастните киселини защитават миглите ви от чупливост и опадане. Витамините D и B засилват растежа им.

Учени възстановиха лицето на най-красивата жена в историятаБляскавото лице на кралица Нефертити, за която се смята, че е майка на фараон Тутанкамон, беше възстановено чрез най-новите 3D технологии

3. Ядки

Ядките осигуряват на тялото ви омега-3 мастни киселини и витамин Е. Мастните киселини, заедно с витамин Е, транспортират кръвта и кислорода до космените фоликули, което ги укрепва и засилва растежа на миглите.

4. Плодове и зеленчуци

Плодовете и зеленчуците съдържат витамини А и С. Те благоприятстват растежа на миглите и производството на колаген. Кората на плодовете и зеленчуците съдържа силициев диоксид - основен минерал, който помага на вашите мигли да станат дълги и здрави.

5. Гъби

Гъбите са ценен източник на витамин В3. Те подобряват кръвообращението и подпомагат производството на кератин. Витамин В3 стимулира растежа на миглите, той играе роля при клетъчното възпроизвеждане и предотвратява опадането им.

6. Фасул

Фасулът съдържа витамин Н и фолиева киселина. Витамин Н увеличава притока на кръв към космените фоликули, прави миглите ви да изглеждат по-плътни и не позволява да изсъхнат и опадат. Той помага на тялото да абсорбира аминокиселини и мазнини, които са от съществено значение за здравите мигли. Фолиевата киселина предотвратява чупливостта им.

7. Пълнозърнести храни

Пълнозърнестите храни са богати на витамин В6 и желязо. Витамин В6 стимулира производството на меланин - пигмента, който придава на вашите мигли цвят. Желязото се съхранява в космените фоликули и предпазва миглите ви от слабост и падане.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg