Американците гласуват за най-лоша компания

1695
Американците гласуват за най-лоша компания

На американците им се предоставя възможност да покажат недоволството си от компаниите като направят нещо повече от това да се карат със служителите в отдел „работа с клиенти".

За шеста поредна година The Consumerist прави класация на най-лошата компания, присъстващи на пазара в САЩ. Миналата година титлата отиде при Comcast, които са номинирани и тази година.

Общо номинациите са 32.

Сред най-силните претенденти са: British Petroleum (няма нужда да обясняваме защо).

Toyota и Johnson & Johnson са сред претендентите заради многото изтегляния на автомобили и продукти от мрежата.

Time Warner Cable и Facebook също са сред кандидатите, както и Charter, RadioShack, Best Buy, Apple, Microsoft.

Победителят печели наградата Golden Poo Award (в превод Златното лайно), която можете да видите на снимката. Тази година уебсайтът на гласуването отчита по-голям интерес от всякога - явно в кризата, потребителите наистина са бесни.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Иновативни технологии за интелигентно почистване на подове у дома

Новата прахосмукачка-робот Roomba i7+ не само обича, но е и...