Българската конфедерация за връзки с обществеността награди Софарма за принос в развитието на PR професията в България, информираха от фармацевтичната компания.

Традиционният за страната PR Приз навърши през 2010 г. десет години.

„Тазгодишните награди имаха за цел да отличат тези, които наистина са допринесли за развитието на отделните сфери в PR-професията в България, за да служат за пример и на бъдещите специалисти с етичната си и упорита работа в областта на комуникациите", се посочва в корпоративното съобщение.

Наградата на Софарма бе връчена на официална церемония по награждаването на PR Приз 2010 на 19 май (сряда).

"Радвам се, че работата на Софарма намира признание сред PR-практиците в България. В условия на криза се постарахме да защитим позициите не само на компанията, но и на България на всички пазари, на които изнасяме нашата продукция, а те са близо 40", коментира Огнян Донев, изпълнителен директор на компанията, след връчването на наградата. „Показахме стабилност и запазихме отличен ритъм на работа, което допринесе за устойчивост на нашите резултати и за сигурността на нашите партньори".

Да припомним, че данните от второто годишно проучване на БФБ сред компаниите на Официален пазар за поддържаните от тях електронни страници показаха, че Софарма, след Монбат и Стара планина Холд, е третото дружество, чийто сайт е най-съобразен към изискванията и нуждите на инвеститорите.

Днес се изтъргуваха малко над 133 хил. акции на фармацевтичната група на БФБ. Цената на затваряне на търговията бе с 2.05% под началната стойност, или на 3.82 лева за лот.