Девин с награда за иновативна маркетингова кампания

1331
Девин с награда за иновативна маркетингова кампания

Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България връчи на 26 ноември ежегодните награди в бранша на тазгодишния конкурс „Иновация в безалкохолната индустрия - 2009". Конкурсът се организира традиционно и награждава най-добрите в бранша.

Девин получи отличието ВИМПЕЛ и грамота за „Иновативна маркетинг кампания" за най-новия продукт на DEVIN Fresh - Mr. Lime, съобщиха от публичната компания.

„Свежото попълнение, в семейството на здравословните овкусени води на компанията, е част от тазгодишната маркетингова кампания на DEVIN Fresh и представянето на четвъртия вкус на лайм в колекцията. Лъчезарният герой с глава на зелен лимон, стана част от ежедневието на хората с присъствието си на телевизионния екран, на кориците на водещи списания и интернет пространството", заявяват от бутилиращата компания.

Девин е основана през 1992 г. като дружество с ограничена отговорност между физически лица и Община Девин. От 1999 г. е акционерно дружество със 100% частен капитал. От началото на 2006 г. компанията е придобита от инвестиционния фонд Soravia Equity, собственост на австрийската компания Soravia Group.

През септември 2009 г. Адвент Интернешънъл придобива от Soravia близо 79% от акциите на Девин.

На борсата днес се прехвърли пакет от 4.5% (805 109 акции) от капитала на компанията при единична цена от 3.5 лв. Общо сделките за деня за 820 хил. акции, като цената се повиши със 7.22%, до 3.43 лв. за лот.  

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg