ДЗИ - Общо застраховане ЕАД получи наградата „Коректен застраховател в общото застраховане за 2009 г.", която се присъжда от Българската асоциация на застраховани и пострадали при катастрофи. Грамота и плакет бяха връчени на Недялко Чандъров, главен изпълнителен директор на ДЗИ, от зам.-председателя на КФН, ръководещ управление застрахователен надзор Борислав Богоев в присъствието на председателя на БАЗК Владимир Тодоров.

Призът се присъжда за трети път. В тазгодишното издание на конкурса ДЗИ е начело пред Алианц България и Виктория. Победителят е избран с допитване до застрахователни брокери, застрахователни агенти, клиенти чрез анкета на интернет сайтове и електронна поща. Тежест при избора е имала и квотата на щетимост на компаниите.

Целта на конкурса е да се определи застрахователната компания, която е била коректна, открита и лоялна към своите клиенти през изминалата година, както и да даде вярна и адекватна потребителска оценка за грижата на застрахователните компании към клиента. Резултатите от анкетата ще бъдат допълнително публикувани от БАЗК.

„Радвам се, че точно ДЗИ взема наградата, защото през годините доказа, че наистина я заслужава", посочи при връчването й Богоев.

„Особено съм щастлив, че нашата компания получава приз за най-коректен застраховател в общото застраховане за 2009 година, защото това е признание и положителна оценка, която получаваме от нашите партньори - посредници, брокери, агенти и клиенти", каза Недялко Чандъров при получаването на отличието.

„Нека да работим заедно и с обединени усилия за увеличаване на качеството на обслужване на нашите клиенти, за популяризиране на добрите практики и в крайна сметка - за намаляване на жертвите по пътищата на България", заяви Недялко Чандъров.

Въпросите, на които са отговорили участвалите в анкетата са:

"По какъв вид застраховка е била щетата?"

„Срещнахте ли някакви проблеми при завеждането на щетата?"

„При декларирането и завеждането на щетата, бяха ли Ви посочени изчерпателно документите, които е необходимо да представите, за да Ви бъде изплатено застрахователно обезщетение?"

Искани ли са ви допълнителни документи, след представяне на първоначално обявените?

Доволни ли сте от отношението и обслужването на служителите в отдел "Ликвидация на щети"?

Получихте ли обезщетение? Ако не - поради какви причини?

В какви срокове Ви беше изплатено обезщетението след представяне на всички изискуеми документи?

Съответства ли полученото обезщетение на направените от Вас разходи за покриване на щетата?

Какви препоръки бихте отправили към Вашия застраховател?

Сн.: Недялко Чандъров, главен изпълнителен директор на ДЗИ, Борислав Богоев, зам.-председател на КФН - ръководещ управление "Застрахователен надзор" и Владимир Тодоров, председател на БАЗК (от ляво на дясно)

Източник: Insurance.bg