Milka, Белла и Danone са любимите хранителни марки на българите, сочат резултатите от конкурс, организиран от Българска стопанска камара и Германо-Българска индустриално-търговска камара.

Предпочитаните „Хигиенни продукти и козметика" са Nivea, L'Oreal и Vichy, докато в категорията „Мобилни апарати" начело са Nokia, Sony Ericsson и Samsung.

Сред автомобилите българите отличиха BMW, Audi и Mercedes, докато начело в подреждането за „Черна техника" са Sony, следвани от Samsung и Panasonic.

Любимите „Спортни облекла и принадлежности" на участниците в анкетата са Adidas, Nike и Puma, а най-предпочитаните безалкохолни напитки са Coca Cola, Девин и Cappy.

От „Нискоалкохолните напитки" са отличени Загорка, Martini и Шуменско, докато в раздел „Високоалкохолни напитки" челните три позиции се заемат от Jack Daniel's, Tullamore Dew и Absolut.

Тройката на най-добрите медии в страната се държи от bTV, Нова Телевизия и в. "Капитал".

„Любими марки" е годишна класация на списанието за икономика и мениджмънт BGBusiness Bulletin. Тя дава възможност на потребителите да определят марките, които обичат и които, сред голяма конкуренция, са спечелили тяхното доверие.