Кой отива на финал за „Любима марка в България”?

2667
Кой отива на финал за  „Любима марка в България”?

Над 2400 потребители определиха марките финалисти в класацията "Любимите марки" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW".

Гласуването за третия финален етап ще започне на 9 март и ще продължи до 23 март 2010 г., когато на специална церемония в хотел Дедеман ще бъдат обявени марките победители.

В този етап потребителите ще могат да гласуват за 1 от 3-те марки във всичките 21 категории.


На церемонията ще бъдат обявени марките, според тяхното класиране в категорията им и ще бъдат наградени тези, които са събрали най-много от гласовете на потребителите.

Те ще имат правото да се наричат „Любима марка в България" за категорията си. А марката, която е събрала най-много гласове ще получи титлата „Любима марка за 2009 г.".

Ето и марките, които се класират за финала (*марките са подредени по азбучен ред):

Високо-алкохолни напитки Ниско-алкохолни напитки Без- алкохолни напитки Захарни и шоколадови изделия
1 Absolut Baileys Девин Lindt
2 Bushmills Загорка Cappy Milka
3 Jack Daniel’s Шуменско Coca-Cola Победа






Хранителни продукти Парфюмерия и козметика Облекла и обувки Спортни стоки Интериор и обза- веждане
1 Данон Boss Adidas Adidas IKEA
2 Маджаров Bulgari Benetton Nike Martineli
3 Тандем Nivea Puma Puma Явор
           
Черна техника Бяла техника Мобилни телефони Автомобили  
1 Panasonic Electrolux Apple Audi  
2 Samsung Gorenje Nokia BMW  
3 Sony Whirpool Sony Ericsson Mercedes- Benz






БГ Сайт Електронни медии Печатни медии Телеко-муникации
1 www.abv.bg bTV Капитал Globul
2 www.dir.bg Dir.bg Труд Mtel
3 www.dnes.bg Нова ТВ 24 часа Vivacom
         
Заведения за обществено хранене Финансови институции IT продукти Застра-хователи
1 Happy ОББ Apple Алианц
2 Mc Donald’s ПИБ HP Армеец
3 Subway Уникредит Булбанк Sony ДЗИ
 

Българският бизнес

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

.................................................................
# 0
13:02 | 26 February 2010
Мани ги "Cartier" пич , бас държа , че средностатистическия българин предпочита яйцата на Фаберже и пие "Pernod-Ricard Perrier-Jouet" , а не "Искра" . Дотук с обективизма :)
hgfhgfhgf
# 1
08:02 | 26 February 2010
Много баровци в тая държава бе. Apple, Martineli, BOSS, Bvlgari, Lindt, Audi, BMW, Mercedes-Benz. А било криза... Ако имаше за бижута сигурно любими щяха да са Cartier :)
.................................................................
# 2
23:02 | 25 February 2010
Тука надушвам отчаян маркетингов ход за преборване с кризата . За съжаление , цялата тази класация ми прилича на бг изборите - наредили са ти само по 3-4 продукта , които ти въоще не харесваш , но след дълго колебание компромиси трябва да избереш по-малко лошия :)
OTGOVOR
# 3
11:02 | 25 February 2010
KOITO SI PLATI...
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg