Над 2400 потребители определиха марките финалисти в класацията "Любимите марки" - проект на месечното списание за икономика и мениджмънт "BGBusiness REVIEW".

Гласуването за третия финален етап ще започне на 9 март и ще продължи до 23 март 2010 г., когато на специална церемония в хотел Дедеман ще бъдат обявени марките победители.

В този етап потребителите ще могат да гласуват за 1 от 3-те марки във всичките 21 категории.

На церемонията ще бъдат обявени марките, според тяхното класиране в категорията им и ще бъдат наградени тези, които са събрали най-много от гласовете на потребителите.

Те ще имат правото да се наричат „Любима марка в България" за категорията си. А марката, която е събрала най-много гласове ще получи титлата „Любима марка за 2009 г.".

Ето и марките, които се класират за финала (*марките са подредени по азбучен ред):

Високо-алкохолни напитки Ниско-алкохолни напитки Без- алкохолни напитки Захарни и шоколадови изделия
1 Absolut Baileys Девин Lindt
2 Bushmills Загорка Cappy Milka
3 Jack Daniel’s Шуменско Coca-Cola Победа






Хранителни продукти Парфюмерия и козметика Облекла и обувки Спортни стоки Интериор и обза- веждане 1 Данон Boss Adidas Adidas IKEA 2 Маджаров Bulgari Benetton Nike Martineli 3 Тандем Nivea Puma Puma Явор Черна техника Бяла техника Мобилни телефони Автомобили 1 Panasonic Electrolux Apple Audi 2 Samsung Gorenje Nokia BMW 3 Sony Whirpool Sony Ericsson Mercedes- Benz






БГ Сайт Електронни медии Печатни медии Телеко-муникации
1 www.abv.bg bTV Капитал Globul
2 www.dir.bg Dir.bg Труд Mtel
3 www.dnes.bg Нова ТВ 24 часа Vivacom

Заведения за обществено хранене Финансови институции IT продукти Застра-хователи
1 Happy ОББ Apple Алианц
2 Mc Donald’s ПИБ HP Армеец
3 Subway Уникредит Булбанк Sony ДЗИ