С 21% повече са продажбите на нови автомобили у нас в периода януари-септември 2011 година, спрямо същия период на 2010-а, като общо пласираното количество по последни данни възлиза на 15 983 коли, отчитат от Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България.

С най-голям дял в продажбите (11.56%) са автомобилите с марката Volkswagen, като за периода са изтъргувани 1 847 броя.

След нея следват автомобилите с марката Ford (1 390 пласирани коли и 8.7% дял) и Toyota с 1 374 бройки и 8.60% пазарен дял.

С по над 1 000 продадени МПС-та са Dacia (1 189, 7.44% дял), Skoda и Peugeot с по 1 162 продадени автомобила и 7.27% дял от общите продажби, и Opel - 1 150 броя и 7.2% дял.