Държавите с най-добро и най-лошо туристическо мото

8711
Държавите с най-добро и най-лошо туристическо мото

 „Пътуване в Словакия - добра идея“. Със сигурност не е особено запомнящо се мото, но малко са държавите, които са успели да измислят наистина добро туристическо представяне. Поне това личи от нова карта, която разкрива мотото за дестинации по цял свят, съобщава Daily Telegraph.

Някои маркетингови отдели явно са работили по-усилено от други, като някои държави са избрали обикновени констатации вместо да опитат да измислят нещо наистина запомнящо се. „Невероятна Индия“, „Красив Бангладеш“, „Брилянтен Барбадос“ са само някои от примерите.

Топ десет на държавите с най-добро туристическо мото:

Джибути - „Джибюти“ (beauty - красота - бел. ред.)

Шотландия - „Уникален дух“

Мароко - „Много повече“

Кабо Верде - „Без стрес“

Гърция - „Класика през всички епохи“

Латвия - „Наслаждавайте се бавно на най-доброто“

Аржентина - „Бийтове във вашия ритъм“

Норвегия - „Захранвана от природата“

Австрия - „Елате и се възродете“

Турция - „Бъдете наш гост“

Някои държави са били доста дръзки. Белгия, например, се обявява за „мястото на бъдещето“, а Естония, която е една от най-малките държави в света, използва прилагателното „епичен“.

САЩ твърдят, че „всичко е на една ръка разстояние“, което е доста оптимистично предвид факта, че това е третата най-голяма държава на планетата.

Топ 20 на най-глупавите въпроси, задавани от туриститеКласацията е на Daily Telegraph

 

Любопитното е, че някои държави са решили да използват мотото си, за да обяснят къде се намират. Португалия и Андора са избрали скучното „Западното крайбрежие на Европа“ и „Пиренейската държава“.

Топ 10 на държавите с най-лошо туристическо мото:

Унгария - „Мислете за Унгария повече, отколкото очаквате“

Словакия - „Пътуване в Словакия - добра идея“

Литва - „Истинското е красиво“

Тунис - „Чувствам се като Тунис“

Кипър - „Кипър в сърцето ви“

Хондурас - „Всичко е тук“

Еквадор - „Всичко, от което се нуждаете, е Еквадор“

Уругвай - „Уругвай натурален“

Катар - „Където мечтите оживяват“

Люксембург - „Изживейте вашия неочакван Люксембург“

Четири държави се конкурират да бъдат люлката на цивилизацията със своето мото: Мозамбик - „Елате там, където всичко започна“, Етиопия - „Земя на произхода на живота“, Египет - „Там, където всичко започна“ и Израел - „Земя на сътворението“.

Но призът за най-странно мото отива при Унгария - „Мислете за Унгария повече, отколкото очаквате“. Може би нещо се е загубило в превода.

Снимка: Pixabay.com

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg