Деветгодишно момче е заработило близо 30 млн. долара за година от “разопаковане” и преглед на играчки и игри в YouTube, с което грабва титлата за най-добре печелеща YouTube звезда за трета поред година.

Райън Каджи от Тексас е спечелил 29.5 млн. долара от своя канал Ryan’s World. Брандираните от него играчки и продукти пък генерират продажби за 200 млн. долара годишно, като сред тях има и артикули, като пижами на Marks & Spencer. Той също така има подписан договор с Nickelodeon за собствен телевизионен сериал, които вероятно също е мултимилионен, пише The Guardian.

Каджи, който е определян като “дете инфлуенсър”, започва да прави видеа за YouTube през март 2015 г.

1.2 млн. долара глоби за собственик на фитнес, който отказва да го затвориЙън Смит дори не изисква посетителите на неговата фитнес зала да носят маски

Неговото семейство, което променя истинското си име Гуан на името, което той използва в канала Каджи, в момента управлява вече девет YouTube канала. Ryan’s World е най-популярният с 41.7 милиона абонати и 12.2 млрд. гледания. Най-популярното видео на Каджи е Huge Eggs Surprise Toys Challenge с над 2 млрд. гледания, което го поставя в Топ 60 на най-гледаните видеа в историята на YouTube.

Каджи и неговото семейство обаче са изправени пред заплахата да бъдат разследвани от щатските регулаторни органи заради това, че спонсорите на видеата не се представят, както трябва. “Близо 9% от всички видеа на Ryan ToysReview videos съдържат поне една платена препоръка на продукт, насочен към деца в предучилищна възраст, които са прекалено малки, за да правят разлика между реклама и преглед на продукт,” се казва в жалба от страна на регулаторите. “Тези реклами често включват нездравословни храни.”