Как да се храните здравословно с малко промени в менюто и никакви усилия?

894
Как да се храните здравословно с малко промени в менюто и никакви усилия?

© Pixabay

В забързания ни свят не е лесна задача да се храните здравословно, особено когато нямате време или енергия да готвите. 

Bright Side подбра лесни начини да се храните по-здравословно и да имате повече време за себе си.

1. Използвайте бял боб в смутито


„Боб“ и „смути“ са 2 думи, които рядко използвате в едно и също изречение. Както се оказва обаче, това е безценна идея, която води до великолепен вкус. Белият фасул е сериозен източник на протеини.

2. Смесете фъстъченото масло с различни семена

Смесете обикновено фъстъчено масло с различни видове семена. Закуската ви ще бъде - освен вкусна, и заредена с хранителни вещества, витамини и протеини.

3. Правете чай, но под капак

Ако не покриете чая, след като го направите, рискувате да загубите част от ползите, които би ви донесъл. Особено етеричните масла, които съдържа, веднага биха се изпарили.

4. Хапвайте и семките на динята

Динените семки съдържат повече от 30 гр протеин в една чаша и са богати на фибри. Можете да ги изядете веднага или да ги запазите за по-късно и да ги добавите към любимите си смутита.

15-те най-добри храни, богати на витамин DЗа дните, в които слънцето не е така щедро

5. Гответе морковите цели

Морковите са пълни с бета каротин, фибри, витамин К1, калий и антиоксиданти. Те са хрупкави, вкусни и много хранителни. Нещо повече, техните антиоксиданти са свързани с намален риск от рак.

Когато се приготвят цели, морковите съдържат 25% повече фалкаринол - съединение, което подпомага борбата с рака предварително.

6. Приготвяйте зърнените храни в зелен чай

Оризът и другите зърнени храни обикновено готвим във вода, но има един прост и иновативен начин да добавите богат вкус и да ги направите още по-здравословни. Готвенето със зелен чай ще увеличи съдържанието им на антиоксиданти, ще облекчи храносмилателните процеси и ще насърчи загубата на тегло. 

7. Нарежете чесъна, след което го оставете да престои

Чесънът е основен продукт във всяка кухня, който ни предпазва от различни вируси и настинки. Следващия път обаче, когато нарежете малко чесън за ястието, оставете го да престои 5 минути. Това ще увеличи максимално мощните лечебни качества на това растение.

8. Хапвайте консервирани домати

Доматите са огромен източник на витамини и други полезни вещества. Как обаче са най-полезни? Оказва се, че преработените термично домати са по-полезни от суровите, като те са най-големият източник на ликопен. 

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg