AirHelp - компания за компенсации при отложени или неосъществени полети - провежда класиране за най-добрите авиокомпании в света. Някои от резултатите са изненадващи.

Шестата годишна класация на AirHelp оценява авиокомпаниите, като се основава на качество на обслужването, навременно изпълнение на полетите и обработка на исканията на клиентите. Тези три критерия оформят крайния резултат, съобщават от Busines Insider.

Най-високо оценените авиокомпании доказват, че обслужването на клиентите е ключът и не е нужно да предоставяте луксозна услуга, за да може потребителите да усетят доброто отношение към тях.

Вижте 13-те най-добри авиокомпании в света, класирани във възходящ ред според общия им резултат по трите показателя от класацията на AirHelp.

13. Wizz Air — 7.95

Нискотарифната унгарската авиокомпания е смятана за надеждна що се отнася до пристигане на полетите навреме (88%). Но Wizz Air са на това място в класацията най-вече заради оценката за обслужване на клиенти – 6 от 10.

12. Norwegian — 8.0

С оценка 8 за добро обслужване и 8.61 за обработка на искове, авиокомпанията, която се гордее с най-дългия нискотарифен полет – от Лондон до Сингапур – се класира на 12-та позиция.

11. KLM — 8.01

Кралската холандска авиокомпания има добра оценка за времевата точност - 85%, 7,54 за обработка на заявления и 8 за обслужване.

10. Virgin Atlantic — 8.04

Virgin Atlantic са на 10-о място с 8 за обслужване, 7,95 за обработка на искове и 82% за точност.

9. Air Malta — 8.09

Тази по-малко известна авиокомпания е изключително ефективна при обработката на искове с резултат от 9.13 и доста надеждна що се отнася до точност - 86%, но за обслужване на клиенти получава едва 7.

8. Qantas — 8.12

Можете да очаквате точен полет на Qantas - които сега летят без прекъсване от Пърт, Австралия до Лондон - с рейтинг 89% за точност, както и 8 за обслужване.

Най-дългите полети, които се предлагат в света в моментаПо време на най-краткия от тези полети бихте могли да изгледате всички филми от поредицата „Междузвездни войни“

7. Aegean Airlines — 8.19

Тази гръцка авиокомпания е 90% точна, както и с изненадващо добра оценка за обслужване на клиенти – цели 8 точки.

6. Austrian Airlines — 8.25

Друг впечатляващ резултат за обработката на исковете идва от австрийската авиокомпания, която отбеляза и 8 точки за качество на обслужването.

5. South African Airways — 8.31

Резултатът от обработката на заявките е 8.69, 8 за обслужване на клиенти и 85% за времева точност, което поставя авиокомпанията на Южна Африка на пето място.

4. Singapore Airlines — 8.33

Предлагащи най-дългия полет в света - 19 часа от Сингапур до Ню Йорк, Singapore Airlines получават максималната оценка 10 за качество на обслужването и могат да се похвалят с 85%точност на полетите. Но по-ниският резултат от обработката на клиентските искове - 6.77 - ги поставя на четвърто място тази година.

3. Etihad Airways — 8.43

Etihad на ОАЕ се нареждат сред най-добрите авиокомпании в света с 9 точки за обслужване, 86% за точност и 7,47 за обработка на искове.

2. Lufthansa — 8.57

Германската авиокомпания се класира на второ място благодарение на резултата от 10 за обслужване и 8.63 за обработка на искове, като при тях точността е единственият по-слаб показател - 76%.

1. Qatar Airways — 9.07

Най-добрата авиокомпания в света според класацията на AirHelp е Qatar Airways с оценка 10 за качество на обслужване, 8,86 точки за обработка на искове и 89% точност при за времевите резултати.