Хората пътуват с различна цел – за почивка, за да видят нови места и култури. Някои пътуват с цел шопинг. Нерядко се случва милионери да се качат на частния си самолет и да отидат до Париж за шопинг тур.

Вижте 10 луксозни бутици, за които си струва да се пътува:

Oscar de la Renta в Ню Йорк

Тук има отделна част само за сватбени рокли. Магазинът е рай за изисканите дами.

Versace в Рим

Виж още: 5 истини, които модната индустрия не иска да знаете

Бутикът в Рим се счита за един от най-ексклузивните на марката.

Louis Vuitton в Рим

Този магазин е на няколко етажа, декориран в бяло и злато. Изглежда наистина внушително.

House of Bijan, Бевърли Хилс

Това се счита за най-скъпият бутик в света.

Тук не може просто да влезете – трябва ви предварително уговорена резервация.

Сред клиентите са Роналд Рейгън, Владимир Путин, Том Круз, Джорд Буш и др.

Harry Winston, Бевърли Хилс

Тук се предлагат изискани бижута и часовници, които разбира се, са покрити с диаманти.

Всяка година тази бижутерска къща снабдява звездите на Холивуд с бижута за нощта на Оскар-ите.

Bourdon House, Лондон

Виж още: Най-скъпите продукти на Dolce&Gabbana

И един магазин за мъже – Алфред Дънхил, смята че мъжете пазаруват различно от жените. Мястото прилича на къща – така той смята, че за мъжете е по-удобно. Освен магазин, тук има спа център, бръснарски салон и място, където джентълмените могат да изпият чаша чай.

Ulysse Nardin, Ню Йорк

Компанията произвежда часовници от 165 години. Тук може да закупите висококачествен часовник, който да бъде истинско бижу.

Elizabeth Charles, Сан Франциско

В този бутик се продават различни марки - Bantu, Kenzo, Fabiana Filippi, Charlene Court, Nicholas Kirkwood, Yosh, Tatto.

Може да направите резервация за частно пазаруване и ще получите специално внимание.

Loewe, Барселона

Може би най-луксозния магазин за кожи в света. Има ВИП стая, където да изберете спокойно това, това което ще ви хареса.

Carine Gilson, Париж

Бутик за луксозно бельо. Продуктите са изработени от най-фина коприна. Цените са ужасно високи.